DataLife Engine > Бізнес > Абоненти МТС беруть участь у створенні систем дистанційного навчання

Абоненти МТС беруть участь у створенні систем дистанційного навчання


12.11. Разместил: yuriy
Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», відновив ряд курсів системи дистанційного навчання абонентів, яка допомагає в налаштуванні сервісів оператора

Система дистанційного навчання абонентів – це комплекс інтерактивних інструкцій із зображеннями, демонстраціями і живими прикладами налаштувань послуг МТС.

Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі компанії, завдяки цій системі, абонент може самостійно, у зручній для себе обстановці і в будь-який час пройти курс навчання і стати справжнім професіоналом у сфері телеком-технологій. Можна пройти всі курси відразу або вивчити окремі напрями.

На сайті «МТС Україна» розміщені курси з налаштування послуг «Мобільний GPRS-інтернет», «Гіпер.NET», «ГіперАктив», «МТС Коннект 3G» на Linux, Windows і Mac OS з супровідним текстом і демонстраціями. У них розглянуті програмні пакети, найбільш популярні серед користувачів.

Ініціаторами оновлення курсів дистанційної системи навчання стали самі абоненти МТС. Завдяки їх коментарям оновлені наступні курси:

• Налаштування GPRS-послуг і «МТС Коннект 3G» на Linux – зміни торкнулися практичної частини, спрощені складні параметри налаштувань.
• Налаштування GPRS-послуг і «МТС Коннект 3G» на Windows – оновлений демонстраційний матеріал, виключена теоретична частина, що не впливає на процес налаштування (розвиток операційних систем, їх типи і т.д).
• Налаштування GPRS-послуг і «МТС Коннект 3G» на Mac OS – оновлені скріншоти і демонстраційний матеріал з більшою роздільною здатністю.

Кожен курс скоротився на третину і придбав вигляд повного керівництва з налаштування послуг інтернету на персональному комп'ютері.

«Ми дуже вдячні нашим абонентам за зворотний зв'язок. Можливість для клієнтів вносити правки, впливати на вміст інформації – це той тренд, у рамках якого розвиваються провідні сервісні компанії світу. Упевнений, що знання і експертиза, накопичені нашими клієнтами, допоможе нам працювати ефективніше і гарантувати абонентам МТС найсучасніші технології і краще обслуговування», – відзначив Вадим Савченко, директор з продажу і абонентського обслуговування «МТС Україна».

Про систему дистанційного навчання абонентів
Система дистанційного навчання сприяє розширенню знань про особливості налаштування сервісів МТС на комп'ютерах під управлінням найбільш популярних сьогодні операційних систем – Linux, Windows і Mac OS. З їх допомогою також можна набути навичок налаштувань інтернет-доступу, використовуючи для цього телефон або модем «МТС Коннект».

Детальну інформацію про налаштування послуг МТС можна отримати по номеру 111 (безкоштовно для абонентів МТС) або 0442400000 (вартість дзвінка згідно з умовами тарифного плану). Для проходження курсу досить зайти на сайт МТС (www.mts.com.ua), перейти до певної послуги, і в блоці «Налаштування» вибрати і завантажити відповідний курс навчання.

До кожного курсу прикріплена анкета зворотного зв'язку, у якій абонент може оцінити курс і залишити свої коментарі або побажання з поліпшення курсів.

Вернуться назад