DataLife Engine > Бізнес > «Київстар» представив новий проект «Знай Україну»

«Київстар» представив новий проект «Знай Україну»


31.07. Разместил: yuriy
Новий проект «Знай Україну» вчора, 30 липня, представила Директор з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» Жанна Пархоменко:

«За основу взята ідея SMS-тесту, склавши який ви не тільки перевіряєте власні знання, а й здобуваєте нові. Та це тільки одна з трьох складових проекту.

Друга – це оновлений портал www.iloveukraine.com.ua, на якому можна знайти будь-яку інформацію про проект, переглянути бібліотеку знань про Україну.

Третя складова – це всеукраїнська рекламна кампанія, яка заохочуватиме українців дізнатися більше про країну. Її обличчям став Олег Скрипка, за що ми йому вдячні від усього серця. У рекламі наш герой розповідає про чотири нібито відомі, але далеко на всім, факти»

«Київстар» представив новий проект «Знай Україну»


Олексій Кірєєв, директор по розвитку продуктів і нового бізнесу "Київстар", підкреслив, що проект буде стимулювати людей дізнаватися більше про свою країну:

"Ми впевнені, що формат нового продукту" Київстар "для діалогу з українцями -" Проект "Знай Україна" - стане для багатьох стимулом більше цікавитися історією, культурою, досягненнями нашої країни та іншою інформацією про неї ".

Послуга буде діяти на всій території Україні з 01 серпня по 28 жовтня 2012 року.

Кожен день буде визначатися кращий знавець, який отримає 20 000 грн, а переможець проекту отримає 1 млн. грн.

Вартість контент-послуги в межах однієї SMS-сесії питань та відповідей становить 7 грн із урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Усі сервісні та інформаційні SMS в рамках послуги, незалежно від їх кількості, не тарифікуються.

«Київстар» представив новий проект «Знай Україну»


Олег Скрипка, український музикант, вокаліст, композитор, лідер гурту «Воплі Відоплясова :

«Я відразу погодився на пропозицію компанії «Київстар», не вагаючись. Знати своє коріння і йти вперед – це найголовніше. Чесно скажу, що на питання в рекламному роліку я не знав жодної відповіді. Але точно знаю, що варто спробувати пройти цей тест і я спробую»

Вернуться назад