DataLife Engine > Бізнес > Через ПриватБанк житомиряни можуть оновити гардероб у розстрочку

Через ПриватБанк житомиряни можуть оновити гардероб у розстрочку


11.03. Разместил: yuriy
З ПриватБанком можна оновити свій гардероб до весняного сезону швидко та доступно.

У Житомирському відділенні ПриватБанку (відділення Глобал Сіті) вже шість місяців працює спеціальний “Магазин”, в якому можна придбати будь-який товар через Інтернет.

З приходом весни жінки прагнуть внести легкість, тепло і яскравість у свій образ. Однак, враховуючи складну економічну ситуацію в країні, ціни на такий бажаний одяг у звичайних магазинах просто кусаються.

Через “Магазин” ПриватБанку можна купити одяг в усіх світових інтернет-магазинах у розстрочку або ж скористатись можливістю оплатити товар частинами.
Оновлюючи гардероб у розстрочку до 24 місяців, покупець буде сплачувати невелику щомісячну комісію – 2,5% від вартості товару.

“Сума товару розбивається від 2 до 24 місяців з відсотком 2,5% на всю сумму. Тобто, якщо покупець купує одяг на 1000 грн - комісія кожен місяць складатиме 25 грн”, - зазначила спеціаліст по обслуговуванню клієнтів - експерт з інтернет-продажів Житомирського РУ ПриватБанку Віта Ювченко.

За її словами, найчастіше жінки замовляють через Інтернет одяг із Китаю. У порівнянні зі звичайними магазинами, одяг значно дешевше придбати через Інтернет. Покупцям до вподоби і можливість не сплачувати відразу всю вартість товару.

“Магазин” працює за дуже прозорою технологією – клієнт повідомляє, що бажає придбати, консультант допомагає обрати найвигідніші пропозиції, а також оформити розстрочку та оплатити замовлення на сайті інтернет-магазину. Партнер відправляє товар у “Магазин”, а менеджер одразу ж повідомляє клієнта про прибуття замовлення. На кінцевому етапі клієнт отримує бажаний товар у “Магазині”. Якщо ж клієнт бажає повернути товар, то діють стандартні правила повернення товару в інтернет-магазинах - від 14-ти до 30-ти днів залежно від сайта-продавця.

“Магазин” пропонує перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний юридичний супровід клієнтів від замовлення до отримання товару. Якщо товар не прийшов, продавець помилився у розмірах або товар із браком, клієнт не залишається наодинці зі спірними ситуаціями, усі питання вирішуються за посередництвом консультантів ПриватБанку.

У Житомирі тільки за останніх три місяці сервісом “Магазин” скористались близько 220 покупців.

Вернуться назад