DataLife Engine > Економіка > 78 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили роботу оператора на «дуже добре»
78 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили роботу оператора на «дуже добре»17.05. Разместил: yuriy |
Оцінка «дуже добре» від клієнтів «Київстар»
За перший квартал 2010 року близько 78 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили роботу свого оператора на «дуже добре». За перший квартал 2010 року близько 78 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили якість роботи та обслуговування при зверненні до кол-центра чи центра обслуговування абонентів. Середня оцінка становить 4,57 бала, що означає «дуже добре». Протягом січня-березня 74,4% клієнтів змогли вирішити своє питання при першому зверненні до кол-центру «Київстар». Близько 90% клієнтів відмітили ввічливість та уважність експертів, зрозумілість їх пояснень та високий рівень знань. І більше 84% клієнтів задоволені часом очікування на лінії під час звернення до кол-центру. Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін: «В першому кварталі 2010 року нас високо оцінили не лише наші клієнти, а й професійна спільнота. Так, на міжнародному конкурсі CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура», який був проведений у Москві в березні 2010 р., наш кол-центр визнано найкращим одразу в двох номінаціях: «Найкращий кол-центр з обслуговування клієнтів» та «Найкращий кол-центр для роботи». Але ми не збираємось спочивати на лаврах, наша мета – постійне вдосконалення та піклування про кожного нашого клієнта». Система оцінювання існує в «Київстар» майже три роки. За цей час вона стала ефективним діалогом з клієнтами. Кожен абонент може з власної ініціативи зателефонувати з мобільного телефону на короткий номер 466*55 та оцінити рівень обслуговування в компанії за певними показниками. Також клієнтам пропонують залишити відгук щодо якості обслуговування після спілкування з експертом кол-центру. Результати оцінювання доступні на корпоративному сайті «Київстар». Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» - лідер українського ринку мобільного зв'язку і передачі даних, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб. (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE / GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 мільйонів українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». У семи найбільших містах України - Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі - надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися понад 500 тис. сімей, що проживають в 4 тис. будинків. Місія «Київстар» - поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. Вернуться назад |