DataLife Engine > Економіка > Сервіс «Пульс» допоміг вирішити проблеми 65 платників Житомирщини
Сервіс «Пульс» допоміг вирішити проблеми 65 платників Житомирщини17.12. Разместил: yuriy |
|
Протягом січня-листопада 2015 року на сервіс «Пульс» від платників податків області надійшло 65 звернень.
За тематикою звернення поділялись щодо: - роботи органів ДФС області – 18 ; - звітності та реєстрації накладних – 23; - реєстрації платником ПДВ – 6 ; - реєстрації платником єдиного податку – 1 ; - роботи ЦОП – 3 ; - корупційних дій – 3 ; - інше – 1 ; - система електронного адміністрування ПДВ – 10. На всі звернення, що надійшли на сервіс «Пульс», було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та по розгляду одного звернення термін відповіді не настав. Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, про можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також упередження контрабанди діє антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07. Вернуться назад |