DataLife Engine > Економіка > Сервіс «Пульс» допоміг вирішити проблеми 65 платників Житомирщини

Сервіс «Пульс» допоміг вирішити проблеми 65 платників Житомирщини


17.12. Разместил: yuriy
Протягом січня-листопада 2015 року на сервіс «Пульс» від платників податків області надійшло 65 звернень.

За тематикою звернення поділялись щодо:
- роботи органів ДФС області – 18 ;
- звітності та реєстрації накладних – 23;
- реєстрації платником ПДВ – 6 ;
- реєстрації платником єдиного податку – 1 ;
- роботи ЦОП – 3 ;
- корупційних дій – 3 ;
- інше – 1 ;
- система електронного адміністрування ПДВ – 10.

На всі звернення, що надійшли на сервіс «Пульс», було надано ґрунтовні відповіді без порушень контрольних термінів та по розгляду одного звернення термін відповіді не настав.

Нагадуємо, що з метою оперативного опрацювання інформації від громадян та суб'єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, про можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань, які виникають у процесі адміністрування податків або під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, а також упередження контрабанди діє антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» за єдиним телефонним номером (044) 284-00-07.

Вернуться назад