DataLife Engine > Економіка > На антикорупційний сервіс «Пульс» звернулися 17 житомирських платників

На антикорупційний сервіс «Пульс» звернулися 17 житомирських платників


14.03. Разместил: yuriy
Аналіз проблем, з якими платники зверталися на антикорупційний сервіс, свідчить, що найбільше питань виникає щодо звітності та реєстрації накладних та системи електронного адміністрування ПДВ. Крім того, на «Пульс» телефонували платники податків для вирішення інших питань: роботи органів ДФС, реєстрації платником єдиного податку, корупційних дій.

Інформаційний сервіс «Пульс» – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На єдиний телефонний номер (044) 284-00-07 може звернутися будь-який громадянин з питаннями неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової та митної сфери, можливі корупційні дії з їхнього боку, вирішення інших суперечливих питань. «Пульс» працює за принципом зворотного зв’язку – оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.

Телефонна лінія працює цілодобово.


Вернуться назад