DataLife Engine > Фоторепортажи > Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


21.04. Разместил: yuriy
Щоб відповісти на це питання компанія «Київстар» влаштувала медіа-клуб «067», за участю Жанни Ревнової, директора з корпоративних зв’язків, Маргарити Задої, менеджера з розвитку системи самообслуговування «Мій Київстар» та Андрія Деречі, начальника відділу служби безпеки «Київстар». Серед присутніх були і житомирські журналісти.

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


Мабуть багатьом знайома ситуація, коли надходить SMS- повідомлення або дзвінок, зміст якого : «Вітаємо, Ви виграли.... Але...» І після цього, Вам потрібно перевести кошти на інший номер або назвати код стреч-карти. Так це і є мобільне шахрайство, а Ви його потенційна жертва.

Жертвою мобільних шахраїв може стати кожен, як сказав А.Дереча :«У мошенников нет морального стопа. Они играют на всем, чем человек дорожит, или на что есть спрос.» А для того, щоб уникнути шахрайства, про них потрібно знати якомога більше.

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


Шахраї звичайно намагаються бути оригінальними, але всі шахрайства відбуваються за подібними схемами:
1. Вимагання грошей. Це випадки нічних дзвінків, коли звертається нібито родич, потрапивший в халепу, і на вирішення цієї проблеми терміново потрібні гроші.

2. Пошук загублених речей. Коли після розміщення об’яви про втрачену річ, лунає дзвінок і незнайомець повідомляє, що він знайшов цю річ, але щоб її вам доставити йому потрібні кошти і просить перерахувати їх.
3. Перемога в «акціях». Дзвінки про участь в акції, з метою виманити гроші або коди карток поповнення рахунку.
4. Система самообслуговування «Мій Київстар». Схеми, коли зловмисники отримавши логін та пароль доступу до системи, використовують кошти та контакти жертви.
Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


Компанія «Київстар» веде постійну протидію мобільному шахрайству. Для цього використовуються технічні засоби, автоматизовані сертифіковані системи протидії шахрайству, вводяться правові обмеження, співпраця з органами МВС та спільна протидія з іншими операторами. І як результат, в 2008р. кількість звернень про шахрайство - 66 738, в 2010 — 7 630 звернень.

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


Про що ж варто знати, щоб не стати жертвою мобільного шахрайства:
1. Не надто довіряйте інформації, яку Ви отримуєте від незнайомців по мобільному телефону, обов’язково перевіряйте її.
2. Не повідомляйте коди поповнення рахунків незнайомим особам.
3. Не передавайте третім особам логін та пароль доступу в систему «Мій Київстар»
4. Перевіряйте послуги, які надаються за короткими номерами, та їхню вартість у телеком-оператора (на сайті http://www.kyivstar.ua або за номером 466)

Але що робити, якщо Ви все таки зіткнулись з мобільним шахрайством?
1. Негайно повідомити про те, що сталося правоохоронні органи за номером 102.
2. Негайно повідомити про те, що сталося «Київстар» за номером 466.

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


Найкраща протидія шахраям - ігнорування їх прохань, вимог та пропозицій . А своєчасне повідомлення про шахрайство допоможе врятувати від втрати коштів інших абонентів.

Як житомирянам не стати жертвами мобільного шахрайства? ФОТО


У разі виникнення питань, Ви можете звернутися до інформаційно-сервісної служби «Київстар», що працює цілодобово, зателефонувавши з мобільного телефону за номером 466.

Вернуться назад