DataLife Engine > Цікавинка > Ефективність обдзвону клієнтів: Від автоматизації процесу – до розширення клієнтської бази
Ефективність обдзвону клієнтів: Від автоматизації процесу – до розширення клієнтської бази27.11. Разместил: yuriy |
Автоматизація обдзвону клієнтів: Від простоти – до ефективності
Сучасний світ не стоїть на місці і усі напрямки життєдіяльності людини активно розвиваються, створюються нові бізнес-проекти, що спрямовані не лише на отримання доходу, але й на розвиток та створення інноваційних рішень. Успіх будь-якої справи безпосередньо залежить від кількості клієнтів, тому логічно, що необхідно цю цифру збільшувати і для цього застосовуються різні методи реклами та просування своєї продукції. І одним із способів донести інформацію до майбутніх клієнтів є індивідуальне спілкування під час якого можна надати усю необхідну інформацію про свій проект, щоб зрозуміти ставлення співрозмовника чи зацікавила його продукція, при потребі скорегувати свої дії з урахуванням отриманих даних для збільшення реалізації продукції. Автоматизувати такі дзвінки допоможе програма для автообдзвону клієнтів, в результаті оператор буде спілкуватися з можливими клієнтами, а холодні обдзвони взагалі може виконувати робот. Як правило, це дозволяє суттєво зекономити час та кадри, а відповідно зменшити витрати, збільшивши ефективність самого процесу. Таку програму можна застосовувати абсолютно в любій сфері діяльності: торгівля, виробництво, сфера послуг і так далі, тобто там, де необхідно донести інформацію чи навпаки отримати зворотній зв'язок з людьми. Бізнес і програма для автодозвону: Від розширення клієнтської бази – до розширення співпраці В будь-якій сфері діяльності чи бізнесі періодично виникає потреба поспілкуватися з клієнтами. Це може бути звичайний збір інформації чи соцопитування, щоб зрозуміти потреби та зацікавленість опитуваних, проінформувати вже своїх постійних клієнтів про свої новинки чи акції, або зацікавити людей, які ще не знають про існування цієї продукції, тому розповісти детально про всі переваги та можливості. Але зрозуміло, що незалежно від змісту самої розмови, основних тезисів та питань, головною метою є розширення клієнтської бази та залучення нових абонентів до співпраці. Програма для автодозвону передбачає не просто перелік номерів, але й можливість використовувати решту іншої інформації, яка була зібрана операторами під час попередніх дзвінків, що дозволить збільшити продуктивність розмови та використати персональний підхід до кожного співрозмовника. Зрозуміло, що абонент, якого набирають в даний момент може розмовляти с кимось іншим або з якоїсь причини не мати змогу відповісти саме в цей час, проте дуже важливо та необхідно з ним поговорити, тому автодозвон буде дуже доречним. Оператор не буде раз за разом вручну вводити цифри номера та витрачати час, програма зробить це сама і зможе говорити з людиною на іншому кінці дроту, коли вона відповість. Таким чином можна збільшити кількість абонентів, яких необхідно проінформувати чи опитати, а відповідно залучити більше нових потенційних клієнтів. Така методика відкриває нові можливості для розвитку компанії та успішного просування своєї продукції чи послуг, допомагає краще розуміти потреби ринку та клієнтів, а відповідно підвищити ефективність в своїй галузі. https://www.voiptime.net Вернуться назад |