DataLife Engine > Цікавинка > Олександр Кубраков: ДП «МТП «Южний» придбало два портальних крани в компанії-виробника

Олександр Кубраков: ДП «МТП «Южний» придбало два портальних крани в компанії-виробника


02.02. Разместил: yuriy
Державний стивідор МТП «Южний» придбав два перевантажувачі у фінської компанії-виробника. Крани будуть використовуватися на причалах держстивідора для обробки залізорудного концентрату, окатишу та вугілля.

«До кінця 2022 року підприємство отримає сучасні перевантажувальні крани — наразі жоден порт в Україні немає аналогічного устаткування. Якщо рухатися за планом, за кілька років підприємство вдвічі збільшить пропускну спроможність.

В іншому великому порту — Чорноморському — два тижні тому завершилось днопоглиблення. Одночасно з цим, державне підприємство оптимізує своє діяльність — усі непрофільні активи держстивідора було передано громаді міста. У планах — до кінця 2022 року оголосити тендер на визначення концесіонера.

Ці масштабні зрушення є частиною Великого будівництва, яке набирає обертів і у портовій інфраструктурі», — розповів Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

Сума договору становить 7,8 млн євро. Нова техніка з’явиться на ДП «МТП «Южний» до кінця поточного року. Постачальник — компанія-виробник Mantsinen Group LTD OY. Йдеться про устаткування:

портальний гідравлічний повноповоротний кран-перевантажувач із системою автономного пересування в комплекті Mantsinen 300ES/1
портальний повноповоротний гідравлічний кран-перевантажувач у комплекті Mantsinen 300ES/2.
Продуктивність кожного перевантажувача складає близько 20000 тонн на добу. Вантажопідйомність, при висоті підіймання 22 метри та вильоті стріли 25 метрів, становить 20 тонн. Максимальний виліт стріли — 40 метрів. У комплекті з новими кранами передбачені грейфери обсягом 4, 6 і 12 м3, гакові підвіски, комплекти ЗІП, а також дизель-генераторна установка для можливості автономного пересування.

Нагадаємо, що в січні цього року Адміністрація морських портів України завершила днопоглиблення 1-го ковшу акваторії Сухого лиману до 15 метрів. Це забезпечить безперешкодний підхід суден типу Panamax з дедвейтом до 100 тис. тонн та, як наслідок, сприятиме збільшенню обсягів вантажопереробки Чорноморського порту.

Вернуться назад