DataLife Engine > Цікавинка > Практика роботи Служби клієнтської підтримки ПриватБанку надихнула колег
Практика роботи Служби клієнтської підтримки ПриватБанку надихнула колег29.03. Разместил: yuriy |
|
Практичну доповідь однієї з найефективніших корпоративних служб підтримки клієнтів ПриватБанку визнано найбільш надихаючою в ході конференції «Контакт-центри: найкращі практики», організованої Всеукраїнською асоціацією контактних центрів (ВАКЦ). Як повідомила керівник «Багатоканального контактного центру» банку Оксана Аношечкіна, конференція ВАКЦ зібрала близько 200 професіоналів ринку.
У рамках конференції основну увагу було приділено практичній частині: всі доповіді ґрунтуються на реальних кейсах, майстер-класи з перевіреним набором практичних інструментів, живе спілкування з експертами та колегами. А відмінністю цієї конференції від торішніх стала система онлайн-голосування під час доповідей і спеціально відведеного часу на «запитання/відповіді». За підсумками голосування учасників, найкращим доповідачем конференції визнано керівника контактного центру ПриватБанку. Вернуться назад |