DataLife Engine > Новини > Проблемні питання у закладі освіти. Які дії батьків?
Проблемні питання у закладі освіти. Які дії батьків?18.01. Разместил: yuriy |
![]() Батьки, як повноцінні учасники освітнього процесу, повинні бути поінформованими й обізнаними щодо особливостей освітнього процесу в закладі, де навчається (-ються) їх дитина (діти). Чим більше батьки залучені до організації навчання дітей, тим краще й ефективніше відбувається комунікація батьків із закладом освіти. Та все ж якщо перед батьками постають проблемні питання чи виникають конфлікти у закладі освіти, їм необхідно знати як діяти, до кого звернутися першочергово та які існують шляхи вирішення проблем у школі. Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області рекомендує такий алгоритм дій батьків у випадку виникнення проблемних питань у закладі: - Передусім намагайтеся вирішити проблему на рівні закладу освіти: зверніться до педагога, керівника закладу освіти. Як правило, більшість проблемних питань – це компетенція закладу освіти. Налаштуйте себе на позитивний результат та дочекайтеся відповіді на ваше звернення. - Якщо ж питання не вирішилось або результат його розв’язання вас не задовольнив, зверніться до засновника закладу освіти. Дочекайтеся усної або письмової відповіді. - У разі отримання негативного результату на рівні засновника закладу освіти, зверніться до управління Державної служби якості освіти у вашій області. Звертаємо увагу на особливості комунікації у випадку виникнення проблемних питань у закладі освіти ![]() ![]() ![]() ![]() Вернуться назад |