DataLife Engine > Обласні новини > Моніторинг закупівель Департаменту регіонального розвитку за серпень
Моніторинг закупівель Департаменту регіонального розвитку за серпень25.08. Разместил: yuriy |
![]() Робоча група «Прозорість та підзвітність» продовжує аналіз оголошених публічних закупівель. Департамент регіонального розвитку обласної військової адміністрації у серпні 2025 року оголосив дві закупівлі, спрямовані як на забезпечення щоденної роботи установи, так і на створення безбар’єрного громадського простору в Житомирі. Закупівля офісного паперу А4 офсетного передбачає придбання 384 пачок із терміном поставки до 31 грудня 2025 року. Очікувана вартість закупівлі становила 62 тис. грн. Участь у тендері взяли три компанії: ТОВ «ТВГ Український папір» із пропозицією 46,8 тис. грн, ТОВ «Ромус-Поліграф» із сумою 46,9 тис. грн та ТОВ «ВКФ «ВВ» із пропозицією 49,9 тис. грн. Після розгляду документів пропозицію ТОВ «ТВГ Український папір» відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації. Наразі замовник розглядає документи ТОВ «Ромус-Поліграф», яке подало найнижчу коректну пропозицію. Подальші рішення щодо визначення переможця будуть оприлюднені на Prozorro. Інша закупівля стосується розроблення проєктної документації для встановлення модульної вбиральні за адресою: м. Житомир, майдан Польовий, 15. Проєкт має на меті облаштування сучасного безбар’єрного простору. Очікувана вартість робіт становить 199 тис. грн, а кінцевий термін виконання визначено до 1 жовтня 2025 року. Подання тендерних пропозицій триває до 27 серпня, цього ж дня заплановано проведення аукціону. Таким чином, Департамент продовжує реалізовувати як поточні потреби для ефективної роботи, так і стратегічні ініціативи, спрямовані на розвиток безбар’єрної інфраструктури в регіоні. Джерело: https://ruporzt.com.ua/oblasni_novini/226741-montoring-zakupvel-departamentu-regonalnogo-rozvitku-za-serpen.html Вернуться назад |