DataLife Engine > Обласні новини > Найкраще працюють зі зверненнями громадян в Олевському і Ружинському районах
Найкраще працюють зі зверненнями громадян в Олевському і Ружинському районах15.11. Разместил: yuriy |
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі облдержадміністрації, протягом січня-вересня 2012 року на адресу облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло і було опрацьовано 38836 звернень громадян. Це майже на 2,2 тисячі, або на 5,4% менше, ніж у січні-вересні 2011 року.
Протягом зазначеного періоду суттєво зросла кількість звернень громадян до Володарсько-Волинської райдержадміністрації (+76%), Андрушівської (+25%), Ємільчинської (+24%), Чуднівської (+24,5%). У січні-вересні 2012 року до обласної державної адміністрації надійшло і було опрацьовано 6936 звернень громадян, що на 1398, або 25,2% більше, ніж за 9 місяців 2011 року, що вимагає покращення діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення належної організації роботи із зверненнями громадян та більш якісного вирішення порушуваних громадянами питань і проблем. Протягом 9 місяців 2012 року найбільше звернень громадян на адресу облдержадміністрації надійшло з м. Житомира – 2492 (35,9% від загальної кількості звернень), Житомирського району – 404 (5,8%), м. Коростеня – 271 (3,9%). Найменше звернень громадян до облдержадміністрації за вказаний період надійшло від жителів Малинського (68, або 1%), Брусилівського (69, або 1%) районів. Найбільш активно зверталися до облдержадміністрації протягом січня- вересня цього року жителі м. Житомира – 92 звернення на 10 тис. населення. Найменшу активність виявили жителі Коростенського району – 22 звернення на 10 тис. населення. За 9 місяців цього року на особистому прийомі в облдержадміністрації громадянами подано 796 звернень, що на 282 менше минулорічного. З урахуванням колективних звернень на особистому прийомі побувало майже 1,2 тис. громадян. Понад 3,3 тис. звернень на адресу облдержадміністрації, або 48% від їх загальної кількості, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб. У зверненнях громадян, що надійшли на адресу облдержадміністрації протягом 9 місяців 2012 року, було порушено 7570 питань різної тематики, що на 1310 або на 20,9% більше ніж за відповідний період 2011 року. Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях на адресу облдержадміністрації та центральних органів влади, передусім стоять питання соціального захисту, комунального господарства та житлової політики, аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я, на які загалом припадає 76,3% усіх питань. Протягом 9 місяців цього року облдержадміністрацією було взято під особливу увагу та поставлено на контроль 7208 питань, порушених у зверненнях громадян, або майже 94% від їхньої загальної кількості. Протягом січня-вересня було знято з контролю 5510 питань, порушених у зверненнях громадян, у тому числі з позитивним вирішенням - по 1879 зверненнях (26,4%). По 3631 питанню, порушеному у зверненнях, заявникам дано роз’яснення відповідно до чинного законодавства. За станом на 1 жовтня 2012 року на контролі залишалося 1598 питань, порушених у зверненнях громадян. За даними надходження звернень громадян з районів і міст за 9 місяців 2012 року, враховуючи критерії, визначені Адміністрацією Президента України (а саме: кількість звернень на 10 тис. населення відповідного регіону, темпи зменшення надходження звернень, питома вага повторних звернень, темпи зменшення надходження колективних звернень, темпи зменшення надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян), можна визначити рейтингову оцінку роботи місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян. Найкращий показник з сумою місць 113 ділять Олевський і Ружинський райони, найгірший з сумою місць 26 має м. Житомир. Вернуться назад |