DataLife Engine > Обласні новини > У Новограді-Волинському відбудеться Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей “Мій особистісно зорієнтований урок”
У Новограді-Волинському відбудеться Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей “Мій особистісно зорієнтований урок”22.01. Разместил: yuriy |
Управління освіти і науки, інформаційно-методичний центр міста Новограда-Волинського за підтримки та координації лабораторії літературної освіти Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук узгодили з Міністерством освіти і науки України проведення 9-10 жовтня 2014 року в місті Новограді-Волинському ІV Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей “Мій особистісно зорієнтований урок”.
Проведення фестивалів з впровадження ОЗОН у навчально-виховний процес є результатом творчої співпраці освітян міста Новограда-Волинського з Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук та організації роботи творчої групи вчителів міста під керівництвом кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника Інституту педагогіки НАПН України А.М.Фасолі. Основна ідея зустрічі педагогів-новаторів: напрацювати конкретний матеріал, яким би міг скористатися учитель (теоретичні основи формування школяра як суб'єкта навчальної діяльності, практичні здобутки, адреси педагогічного досвіду тощо). Учасниками ІІІ фестивалю у 2013 році стали понад 100 представників 18 областей України та міста Києва. У попередніх фестивалях брали участь і представники освіти Москви, Єкатеринбурга, Волгограда (Росія), Гродна (Білорусія) та міста Кишинева (Молдова)! Проблемна тема фестивалю: “Учитель у системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання: проблеми психологічної і фахової готовності”. Мета: окреслення кола проблем психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання та перспективних шляхів їх розв’язання; ознайомлення з практичним досвідом формування професійної компетентності педагога, стимулювання його творчого, інтелектуального, духовного розвитку; визначення подальших перспектив теорії й практики особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання. Основні цілі: - з’ясування сутності, змісту основних складників психологічної і фахової готовності вчителя до роботи в системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання; - визначення перспективних методик, технологій, шляхів розв’язання проблеми; - обмін практичним досвідом формування психологічної і професійної компетентності педагогів, стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку; - аналіз стану впровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання у практику роботи загальноосвітньої школи; - виявлення ініціативних, творчих педагогічних працівників (учителів, науковців, управлінців, представників вищої школи і методичних служб), які вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці, і налагодження співпраці між ними; - популяризація ідей особистісно зорієнтованого навчання, розширення кола його прихильників; - підвищення педагогічної майстерності учасників фестивалю на майстер-класах, педагогічних майстернях, семінарах, тренінгах. У програмі Фестивалю: • презентація творчих напрацювань учасників фестивалю з питань особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання; • проведення відкритих уроків; • майстер-класи вчителів-новаторів; • презентація видавництв; • дискусійна трибуна; • робота проблемних лабораторій: а) забезпечення психологічної готовності учителя до роботи в системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання; б) формування професійної компетентності педагога у вищій школі і системі післядипломної педагогічної освіти; в) досвід упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання на уроках предметів гуманітарного циклу; г) досвід упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання на уроках предметів фізико-математичного і природничого циклів; д) досвід упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання у початковій школі; е) досвід упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання на уроках іноземної мови; ж) організація роботи навчального закладу зі стимулювання професійного зростання учителя. Ключові доповіді будуть розміщені для обговорення на сайті ozonlit.org та nv-imc.edukit.zt.ua. У ході фестивалю увага зосереджуватиметься на питаннях, висвітлених під час обговорення. Учасникам форуму буде запропоновано ознайомитися з досвідом роботи всіх загальноосвітніх шкіл міста, буде презентована велика кількість проектів, які реалізують освітяни міста Новограда-Волинського. Головне, що фестиваль передбачає тісне поєднання теорії з практикою – у рамках фестивалю педагогами, які впроваджують особистісно зорієнтоване навчання, буде проведено 21 відкритий урок. 12 вчителів Новоград-Волинських шкіл пропонують презентувати власний досвід впровадження особистісно зорієнтованого навчання на уроках української літератури та на інших предметах. Організатори фестивалю з вдячністю приймуть усі конструктивні міркування і пропозиції щодо змістовного наповнення фестивалю та будь-яку допомогу у його проведенні. Особлива вдячність від організаторів буде за матеріальну підтримку у проведенні фестивалю. Давайте разом зробимо четвертий фестиваль незабутньою подією у житті освітян! Вони цього заслуговують! Телефони для довідок: 0668179409, 04141-55072, 04141-21169 – Павло Ліневич, 0963813627 – Анатолій Фасоля. Заявку на участь у фестивалі надсилайте на електронні адреси pavel@linevich.com, festival04@ukr.net із зазначенням теми листа – «Фестиваль». Форма заявки: ![]() Телефони для довідок та пропозицій: 0668179409, 04141-55072, 04141-21169 – Павло Ліневич, 0963813627 – Анатолій Фасоля. Павло ЛІНЕВИЧ, завідувач інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Анатолій Фасоля, к.п.н., старший співробітник Інституту педагогіки, Національної академії педагогічних наук Вернуться назад |