DataLife Engine > Топ-новини > Відбулася перша колегія Житомирської ОДА
Відбулася перша колегія Житомирської ОДА30.01. Разместил: yuriy |
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в Прес-службі Житомирської облдержадміністрації, 28 січня відбулося перше в цьому році засідання колегії обласної державної адміністрації. Були розглянуті підсумки роботи із зверненнями громадян у 2009 році та виконання в області вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Заступник голови – керівника апарату облдержадміністрації Станіслав Синицький повідомив, що минулого року облдержадміністрацією, райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування отримано та розглянуто 268.4 тис. звернень громадян, що на 12.2 тисячі менше ніж у 2008 році. На 37.3% зменшилась кількість повторних звернень. Громадянами у зверненнях до органів державної влади та органів місцевого самоврядування порушено 270.3 тисячі різноманітних питань. Найбільш чисельною групою є питання аграрної політики і земельних відносин – 35.6%, соціального захисту – 19%, комунального господарства – 7.9%, житлової політики – 7.6%. ![]() На адресу обласної державної адміністрації за зазначений період надійшло і було опрацьовано 7998 звернень громадян, що на 2067 або 34.9% більше ніж за 2008 рік. Понад 4,6 тис. звернень на адресу облдержадміністрації (57,9%) склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, що на 38.7% більше порівняно з 2008 роком. Впродовж 2009 року найбільше звернень громадян на адресу облдержадміністрації надійшло з міст Житомира, Бердичева, Коростеня, Житомирського та Овруцького районів. У 2009 році на особистому прийомі в облдержадміністрації громадянами подано 1027 звернень, що на 224 менше ніж попереднього року. Переважна більшість звернень надійшла під час особистого прийому громадян від жителів м.Житомира, м.Нов.-Волинського та Житомирського району. За частотою надходження звернень на адресу облдержадміністрації з різних регіонів (у розрахунку на 10 тисяч населення відповідного регіону) найбільш активно зверталися до облдержадміністрації жителі Брусилівського району. У першу п’ятірку за цим показником увійшли також Народицький, Овруцький, Житомирський райони та м.Житомир. Голова обласної адміністрації Юрій Забела оголосив рішення колегії, відповідно до якого головам райдержадміністрацій, міським головам, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації необхідно: вживати вичерпних заходів щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008» та власних рішень із зазначених питань; підвищити персональну відповідальність відповідних посадових і службових осіб за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади усіх рівнів; затвердити графіки особистого прийому громадян на 2010 рік, через засоби масової інформації довести їх до населення та забезпечити суворе дотримання, належно організовувати та здійснювати виїзні прийоми громадян; організувати у робочі дні роботу телефонів «гарячої лінії». Повідомити населення про номери зазначених телефонів через засоби масової інформації; установити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень; систематично, через засоби масової інформації, інформувати населення про роботу із зверненнями громадян, про вирішення проблем, що турбують людей. Вернуться назад |