DataLife Engine > Топ-новини > Губернатор Житомирщини Сергій Машковський перевіряє стан призначення субсидій

Губернатор Житомирщини Сергій Машковський перевіряє стан призначення субсидій


01.07. Разместил: yuriy
Губернатор Житомирщини Сергій Машковський перевіряє стан призначення субсидій

В рамках робочої поїздки до Черняхівського району голова Житомирської обласної державної адміністрації Сергій Машковський підняв питання призначення субсидій. Це є актуальним саме для цього району, адже відсоток отримання субсидій тут є найменшим в області.

З’ясувавалося, що основна причина затримки – невчасне надання інформації від компанії ПАТ “Житомиргаз”. Електронні запити було направлено ще в квітні, але дані для обрахунку ще не отримані.

Також 198 справ, які надійшли через поштові відділення, потребують додаткового уточнення, оскільки в них відсутня повна інформація про заявників та доходи домогосподарства. По даних заявах громадян повідомлено про необхідність уточнення інформації для можливості призначення субсидії.

Голова ОДА Сергій Машковський зауважив: «Головна відповідальність у нарахуванні субсидій лежить на владі. Це наша робота пояснити і допомогти людям з оформленням документів. Кожен, хто потребує державної допомоги – повинен її отримати».

За словами директора департаменту праці та соціального захисту населення Галини Корінної, в районі станом на 01.06.2015 субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначено 375 домогосподарствам, що становить 39% від плану надання субсидій.

Станом на 26.06.2015 до райуправління у Черняхівському районі за призначенням житлової субсидії звернулося 771 домогосподарство. За 481 справою прийнято рішення про призначення державної допомоги. Решта звернень будуть опрацьовані після отримання необхідних даних, внесення заявниками уточнень в некоректно заповнені заяви та декларації та приведення у відповідність особових рахунків з організаціями, що надають ЖКП.

Сергій Машковський доручив негайно виправити цю проблему: «Головна причина – відсутність комунікації. Управління соціального захисту в разі виникнення проблем не повинно мовчати. Негайна реакція – звернення до профільного департаменту облдержадміністрації. Лише у співпраці ми можемо вирішити проблемні питання».

Вернуться назад