DataLife Engine > Україна > Для реформування вузів Міністр пропонує створити Конференцію ректорів університетів

Для реформування вузів Міністр пропонує створити Конференцію ректорів університетів


19.05. Разместил: yuriy
Як повідомили Інтернет-порталу Рупор Житомира в прес-службі Міністерства освіти, Міністр Іван Вакарчук наголосив на необхідності реформувати діяльність вищих навчальних закладів. Одним з таких кроків має стати створення Всеукраїнської громадської організації – Конференції ректорів університетів України. Про це міністр сказав на засіданні Спілки ректорів України.

«Основною формою організації та координації діяльності керівників Європейських університетів є національні конференції ректорів. Наприклад, Конференція ректорів німецьких вищих навчальних закладів станом на кінець 2008 року об’єднувала 258 вищих навчальних закладів, в яких навчається близько 98 % всіх студентів Федеративної Республіки Німеччини», – зауважив Іван Вакарчук.

Міністр вважає, що першочерговими завданнями для такої громадської організації будуть:

· розроблення стратегії подальшого реформування системи вищої освіти і підвищення якості результатів її діяльності;

· координація та гармонізація зусиль університетів України у питаннях вдосконалення навчально-методичної, виховної і наукової роботи, системи управління освітою в цілому;

· впровадження принципів автономії вищих навчальних закладів;

· розроблення пропозицій до проектів державних програм розвитку вищої освіти;

· проведення незалежної експертизи діяльності системи вищої освіти.

Нагадаємо, раніше міністр звернувся до ректорів з пропозицією утворити на демократичних засадах громадську самоврядну організацію «Конференція ректорів вищих навчальних закладів України». Така громадська організація, на думку міністра, співпрацювала б із Міністерством, оцінювала його ініціативи, управлінські рішення та представляла б інтереси вищої школи перед Президентом України, Верховною Радою та Урядом.

Іван Вакарчук також зазначив, що державна політика у сфері вищої освіти повинна мати чітку скерованість в європейський освітянський простір з оптимальним збереженням національної самоідентичності.

Вернуться назад