DataLife Engine > Україна > Для реформування вузів Міністр пропонує створити Конференцію ректорів університетів
Для реформування вузів Міністр пропонує створити Конференцію ректорів університетів19.05. Разместил: yuriy  | 
| 
 Як повідомили Інтернет-порталу Рупор Житомира в прес-службі Міністерства освіти, Міністр Іван Вакарчук наголосив на необхідності реформувати діяльність вищих навчальних закладів. Одним з таких кроків має стати створення Всеукраїнської громадської організації – Конференції ректорів університетів України. Про це міністр сказав на засіданні Спілки ректорів України. 
«Основною формою організації та координації діяльності керівників Європейських університетів є національні конференції ректорів. Наприклад, Конференція ректорів німецьких вищих навчальних закладів станом на кінець 2008 року об’єднувала 258 вищих навчальних закладів, в яких навчається близько 98 % всіх студентів Федеративної Республіки Німеччини», – зауважив Іван Вакарчук. Міністр вважає, що першочерговими завданнями для такої громадської організації будуть: · розроблення стратегії подальшого реформування системи вищої освіти і підвищення якості результатів її діяльності; · координація та гармонізація зусиль університетів України у питаннях вдосконалення навчально-методичної, виховної і наукової роботи, системи управління освітою в цілому; · впровадження принципів автономії вищих навчальних закладів; · розроблення пропозицій до проектів державних програм розвитку вищої освіти; · проведення незалежної експертизи діяльності системи вищої освіти. Нагадаємо, раніше міністр звернувся до ректорів з пропозицією утворити на демократичних засадах громадську самоврядну організацію «Конференція ректорів вищих навчальних закладів України». Така громадська організація, на думку міністра, співпрацювала б із Міністерством, оцінювала його ініціативи, управлінські рішення та представляла б інтереси вищої школи перед Президентом України, Верховною Радою та Урядом. Іван Вакарчук також зазначив, що державна політика у сфері вищої освіти повинна мати чітку скерованість в європейський освітянський простір з оптимальним збереженням національної самоідентичності. Вернуться назад  |