DataLife Engine > Україна > У Тернополі презентували результати в рамках проєкту «Обличчя бізнесу в громаді»
У Тернополі презентували результати в рамках проєкту «Обличчя бізнесу в громаді»30.11. Разместил: yuriy |
27 листопада відбулась завершальна пресконференція проєкту «Обличчя бізнесу в громаді», що реалізовувався від квітня до листопада 2023 р. за підтримки програми EU4Business.
Читайте по темі: Тури в Карпати: Як урізноманітнити свій відпочинок на новорічні свята - https://ruporzt.com.ua/interestingness/195442-turi-v-karpati-yak-urznomantniti-svy-vdpochinok-na-novorchn-svyata.html. На заході підприємцям та всім зацікавленим презентували результати проєктної діяльності в рамках проєкту який реалізовувався та координувався міською радою та Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес у Тернополі. Зокрема, в рамках проєкту реалізовано: інвестиційний паспорт громади м. Тернополя; інвестиційний профайл громади на сайті Тернопільської міської ради; окремий новий розділ «Інвестиційні можливості в громади» в мобільному додатку E-Ternopil; дорожня карта підприємця щодо виходу на нові ринки; аналітичний звіт з оцінкою експортного потенціалу МСП громади та алгоритмом просування продукції поза межами громади; портал для підприємців із функціоналом для подачі документів та отримання рішення за результатом розгляду; локальний профіль Тернопільської громади та аналітичний звіт загальної характеристики сектору МСП; надано понад 100 консультацій для діючих підприємців та тих, хто хоче започаткувати власну справу; проведено навчання: для діючих підприємців «Сталий розвиток бізнесу»; для тих хто тільки бажає започаткувати власну справу «Як побудувати швидко зростаючий бізнес»; виготовлені навчальні онлайн-курси за відповідними темами, які доступні на освітній платформі центру з не обмеженим доступом. З вітальним словом виступив заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, Ігор Крисоватий: «Найбільша подяка всім підприємцям та особам, які зацікавились даним проєктом та змогли взяти безпосередню участь. Особливо в Тернопільській громаді роль малого та середнього підприємництва є дуже високою, як для економіки міста, так і загалом для економіки держави. Адже, як тилова область, першочергово, ми повинні працювати над сталим розвитком економіки та підтримкою Збройних Сил України. Зі своєї сторони маємо надію, що таких успішних проєктів буде більше». Про напрямки роботи, актуальні можливості та доступні інструменти підтримки програми EU4Business для малого та середнього бізнесу розповіла заступниця директора програми «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» Тетяна Аніщук: «Наша програма націлена на створення кращих умов для ведення бізнесу в Україні. Великою частиною нашої програми є співпраця з муніципалітетами – це громади, які мають населення від 100 до 250 тисяч. Ми дуже раді, що всі ті заходи, які відповідають цілям нашої програми Тернопільська громада успішно імплементувала і на сьогодні вже є справді цінні результати». Заступник керівника Фонду розвитку підприємництва, Валерій Майборода, також зазначив, що результати проєкту є досить відчутні і, однозначно, будуть мати довготривалий ефект для розвитку та становлення місцевого бізнесу. «Цей проєкт дуже цінний для нас, оскільки, завдяки співпраці ми змогли дати підприємцям ту цінність і додану вартість для того, щоб вони могли отримати підтримку, консалтинг, необхідну допомогу у розв'язанні своїх питань та створення нових інструментів», – поділилась голова ГО «West Ukraine Digital», Оксана Качурівська Результатами та реалізованими матеріалами в рамках проєкту поділились: Тетяна Корчак – керівниця управління економіки, промисловості та праці Тернопільської міської ради, Мар’яна Зварич – начальник управління цифрової трансформації та комунікацій зі ЗМІ Тернопільської міської ради, а також Наталія Лазарчук – керівниця проєкту «Обличчя бізнесу в громаді», проєктний менеджер Центру Дія.Бізнес у Тернополі. Нагадаємо, мета проекту «Обличчя бізнесу в громаді» – створення кращих умов для розвитку підприємництва в громаді, формування інноваційної культури ведення бізнесу та набуття компетенцій комунікації, що сприятиме розширенню доступу МСП до нових ринків збуту поза межами громади. Вернуться назад |