DataLife Engine > Україна > Для людей, бізнесу та держави: як відкриті дані допомагають українцям купувати автомобілі

Для людей, бізнесу та держави: як відкриті дані допомагають українцям купувати автомобілі


26.10. Разместил: yuriy
Відкриті дані про реєстрацію транспортних засобів допомагають громадянам перевіряти історію автівок перед купівлею, бізнесу — аналізувати ринкові тенденції, розробляти нові бізнес-моделі та open data-сервіси, а державі — формувати політику на основі цих даних.

Ознайомитися з цими даними та побачити динаміку ринку ви можете в аналітиці команди Texty.org.ua.

Наприклад, які транспорт, пальне та послуги були найпопулярнішими в Україні у 2017-2024 роках:

Найпопулярніша марка на первинному ринку — Toyota
Найчастіше імпортована марка — Volkswagen
Найпопулярніший електрокар — Toyota
Найпопулярніше пальне — бензин.
Розкриваємо потенціал відкритих даних для кожного українця!

Аналітика підготовлена Texty.org.ua у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації та за сприяння проекту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проекту — Фонд Східна Європа.

Вернуться назад