DataLife Engine > Україна > Із 1182 звернень громадян, отриманих митницею за 2024 рік, з категорії скарг - лише 52

Із 1182 звернень громадян, отриманих митницею за 2024 рік, з категорії скарг - лише 52


29.01. Разместил: yuriy
Протягом 2024 року до Київської митниці надійшло 1182 звернення від громадян, з них 1130 заяв (95,6%) і 52 скарги (4,4%).

У 90% випадків звернення стосувалися питань, пов’язаних з пересиланням громадянами товарів у міжнародних поштових та експрес-відправленнях. Переважно, це питання перерахунку митних платежів на товари, що пересилаються у міжнародних відправленнях та причини затримки митного оформлення тощо.

В решті заяв, громадяни зверталися до митниці переважно з питань, пов’язаних з проходженням служби та заробітною платою, митного оформлення транспортних засобів.

В скаргах же громадяни, здебільшого, висловлювали незадоволення затримкою митного оформлення міжнародних відправлень.

Звернення громадян, особливо кількість скарг є суттєвим індикатором на процеси, які відбуваються в роботі державного органу. Незначна їх кількість – своєрідний маркер в оцінці діяльності митниці.
Київська митниця нагадує, що звернутися з питання, що належить до компетенції митниці, можна за поштовою адресою: 03124, м. Київ, бульв. Вацлава Гавела, 8А, або на електронну скриньку kyiv.post@customs.gov.ua, запис на особистий прийом до керівництва митниці здійснюється за номером (044) 4530024.

Вернуться назад