DataLife Engine > Україна > Мінцифри: Готуємо бізнес до поступового переходу на електронні акцизні марки
Мінцифри: Готуємо бізнес до поступового переходу на електронні акцизні марки25.08. Разместил: yuriy |
У першому півріччі 2026 року бізнес поетапно почне переходити від паперових до електронних акцизних марок — еАкциз. Виробники, імпортери, дистрибутори та роздрібна торгівля матимуть додаткові 6 місяців для тестування, адаптації IT-рішень та навчання персоналу.
Мінцифри, Мінфін та ДПС створюють усі необхідні умови для зручного переходу, а також презентували представникам бізнесу концепцію наступного етапу впровадження еАкцизу. Вона передбачає: поступовий перехід до електронних акцизних марок; час для інтеграції власних IT-систем із платформою еАкциз; стабільну роботу без зупинок бізнес-процесів. еАкциз — це інноваційна система, яка замінює паперові акцизні марки на електронні з унікальними кодами. Вона забезпечує прозорість і контроль як з боку держави, так і з боку споживача. Це допоможе: зменшити частку нелегальної продукції на ринку; зробити ринок прозорішим; гарантувати захист прав споживачів. Проект еАкциз впроваджується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством фінансів та Державною податковою службою у співпраці з Комітетом Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики. Заходи з підтримки впровадження еАкциз здійснюються у межах проекту «Цифровізація для зростання, доброчесності та прозорості» (UK DIGIT), що виконується Фондом Євразія та фінансується UK Dev. Партнер проекту – Фонд Східна Європа. Вернуться назад |