DataLife Engine > Україна > Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025

Українські компанії представлять органічну та молочну продукцію на міжнародній виставці Anuga 2025


23.09. Разместил: yuriy
З 4 до 8 жовтня 2025 року у виставковому центрі Koelnmesse (м. Кельн, Німеччина) відбудеться виставка Anuga 2025 — одна з наймасштабніших міжнародних подій для представників харчової галузі. Щодва роки Anuga збирає тисячі виробників, імпортерів, дистриб’юторів і закупівельників з усього світу.

Цього року Україну на Anuga представлятимуть одразу два Національні стенди — органічної та молочної продукції. Їх організовує Офіс з розвитку підприємництва та експорту і національний проєкт Дія.Бізнес.
Свою продукцію презентують 14 українських компаній: 7 експортерів органічної продукції та 7 - молочної.

На стенді (Hall 05.1 | Stand D059g) буде представлено широкий асортимент органічних продуктів — від заморожених ягід, концентрованих соків та органічної молочної продукції до каш і супів миттєвого приготування, круп, пластівців, сублімованих ягід, фруктів і овочевих снеків, горіхів, дитячих сухих сніданків та повної лінійки органічних снеків: чипсів, гріссіні та хлібців.
Учасники національного стенда на Anuga 2025 — експортери органічної продукції:

ТОВ «КАТАНЗАРО ЄВРАЗІЯ»
ТОВ «ТЕРРА»
ТОВ «СОФІ-НУТС»
ТОВ «ОРГАНІК МІЛК»
ТОВ «ПАНФРУТ УКРАЇНА»
ТОВ «ДПК «ВАЙЗ»
ТОВ «БРЕЙН БОКС»
Молочний павільйон є одним з найбільших майданчиків за кількістю експонентів, що відкриває для українських виробників хороші можливості.
На стенді (Hall 10.1 | Stand C079g) компанії презентують широкий асортимент молочної продукції, зокрема: вершкове масло, згущене молоко, цільномолочну продукцію, тверді та плавлені сири, сироватку, сухе молоко, сирні снеки, дитячі молочні суміші та каші.
Учасники національного стенда на Anuga 2025 — українські виробники молочної продукції:

ПРАТ «ДУБНОМОЛОКО»
ТОВ «ПРАЙМ СНЕК»
АТ «МОЛОЧНИЙ АЛЬЯНС»
ПРАТ «ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МКК»
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО
«РУЖИН-МОЛОКО»
ТОВ «РАДИВИЛІВМОЛОКО»
ТОВ «ХОРОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ДИТЯЧИХ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ»
Також цього року чотири компанії з українських стендів відібрані для участі у Anuga taste Innovation Show — престижній платформі для презентації новітніх продуктів і трендів. Серед них:

виробники молочної продукції: «ДУБНОМОЛОКО» під брендом «Komo» та «ПРАЙМ СНЕК» під «брендом snEco»;
експортери органічної продукції: «ПАНФРУТ УКРАЇНА» під брендом «Panfruit» та «БРЕЙН БОКС» під брендом «Hroom Room».
Участь українських компаній у виставці Anuga 2025 — ще один крок до зміцнення позицій України як надійного постачальника якісної, безпечної та інноваційної харчової продукції на світовому ринку.

Довідково

Національний стенд України з експортерами органічної продукції на міжнародній виставці ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту, під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України за підтримки Швейцарії в межах трьох програм:

Швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія),
Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт»,
Глобальної програми якості та стандартів (Фаза 2), що імплементується ЮНІДО (спеціалізованою агенцією Організації Об’єднаних Націй).
**Національний стенд України з експортерами молочної продукції на ANUGA 2025 організовано Офісом з розвитку підприємництва та експорту під патронатом Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія) та Швейцарської програми просування імпорту (SIPPO), що впроваджує Швейцарська фундація технічного співробітництва з розвитку «Cвісконтакт».

Вернуться назад