DataLife Engine > Україна > Мінцифри: Як заблокувати номери телефонних спамерів
Мінцифри: Як заблокувати номери телефонних спамерів14.10. Разместил: yuriy |
З 2 жовтня набули чинності нові Правила, які дозволяють оператором блокувати спам-номери.
Є кілька варіантів, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які ви не давали згоди. № 1. Повідомте про спам-номер своєму оператору: Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу; Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, *105*466# у роумінгу; Lifecell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу. № 2. Надсилайте скарги на спам-дзвінки на гарячу лінію Уряду — 1545. № 3. Зверніться до Національної комісії з регулювання електронних комунікацій через форму на сайті. Як оператори перевірятимуть спам-номери? Оператор перевірить номер, на який надійшла скарга, і заблокує, якщо він відповідає щонайменше двом критеріям: виклики здійснюють без комунікації; середня тривалість дзвінків за 7 днів — менш ніж 60 секунд; понад 50% дзвінків — на різні номери; на номер неможливо передзвонити; під час виклику відтворюється записане повідомлення; скарги від абонентів; кількість вхідних дзвінків, які не завершуються розмовою, на номер — менш як 5% від вхідних та вихідних викликів цього номера номер лише для дзвінків, а не для SMS чи інтернету. Детальніше про нові Правила — за посиланням. Вернуться назад |