DataLife Engine > Україна > Юлія Жовтяк: Ставимо за мету так проводити роботу кар’єрного радника, щоб працевлаштовувались 70-80% направлених до роботодавця людей

Юлія Жовтяк: Ставимо за мету так проводити роботу кар’єрного радника, щоб працевлаштовувались 70-80% направлених до роботодавця людей


17.10. Разместил: yuriy


Головна зміна у роботі Служби зайнятості під час повномасштабного вторгнення – це поступове переформатування політики зайнятості: від виплати допомоги – до створення екосистеми підтримки та можливостей як для працівників, так і для роботодавців.

Юлія Жовтяк в інтерв’ю виданню «РБК-Україна» розповіла, що Служба постійно оновлює свої напрями роботи та програми зайнятості, щоб відповідати новим вимогам ринку праці.

«До повномасштабного вторгнення у нас були часи роботодавця, зараз – час працівників. Якщо раніше бізнес розміщував вакансії й отримував по 40 відгуків на одну пропозицію, то зараз один-два – і це вже вважається непоганим показником, – розповіла вона. – Наприклад, за даними на 1 жовтня, 143 тисячі людей шукали роботу, із них 93 тисячі – мали статус безробітного. Разом із тим, на нашому Єдиному порталі вакансій, який об’єднує пропозиції роботи і інших учасників ринку, наразі розміщено майже 240 тис. вакансій. Це для порівняння попиту і пропозиції.”

Водночас кількість звернень до Служби зайнятості за отриманням послуг залишається майже незмінною з 2022 року. Проте через невідповідність між запитами шукачів роботи та потребами роботодавців їм стає дедалі складніше знайти одне одного. Тому основна місія служби – допомогти кожному українцю знайти бажану роботу, а роботодавцям – допомогти знайти потрібних їм людей.

«Маємо якісно виконати свою роботу, щоб вони зустрілись. А для цього нам треба підготувати людину до співбесід і до нового роботодавця. Ми ставимо за мету так проводити роботу кар’єрного радника, щоб 70-80% людей, яких направляємо від Служби зайнятості до роботодавця, працевлаштовувались. Але щоб відбувся «метч», маємо чітко розуміти, що потрібно роботодавцю, кого він готовий взяти, які особливості вакансії. І маємо також відпрацювати з людиною: вона повинна чітко розуміти, до якого роботодавця йде і яку роботу виконуватиме», – акцентує Юлія Жовтяк.

З цією метою реалізуються програми професійного навчання та підвищення кваліфікації за ваучерами, навчання жінок умовно «чоловічим» професіям, надання грантів тим, хто прагне розвинути або започаткувати власну справу, а також забезпечується комплексний супровід шукачів роботи – від профорієнтації до складання резюме та підготовки до співбесіди.

«Ми місток між роботодавцями, яким потрібні кадри, та людиною, яка шукає роботу або шанс реалізувати себе», – резюмує Юлія Жовтяк.

Вернуться назад