DataLife Engine > Україна > Укрзалізниця підвищує механізацію та оновлює спецтехніку для колійників і енергетиків, - Мінрозвитку
Укрзалізниця підвищує механізацію та оновлює спецтехніку для колійників і енергетиків, - Мінрозвитку24.11. Разместил: yuriy |
|
Укрзалізниця отримала нову техніку для колійників і енергетиків у межах програми модернізації та механізації інфраструктурних підрозділів. Укрзалізниця реалізує Програму за ініціативою Віце-прем’єр-міністра з відновлення України — Міністра розвитку громад та територій Олексія Кулеби. «Майже 5 років техніка для малої механізації не закуповувалась, а влітку цього року ми запустити централізовану системну трирічну програму оновлення для інфраструктурного господарства. Сьогодні Укрзалізниця отримала нову партію техніки. Це дозволяє зменшувати ручну працю, полегшувати умови для колійників, енергетиків та забезпечувати швидше й безпечніше відновлення інфраструктури, що постійно страждає від ворожих атак», — зазначив Олексій Кулеба. Колійникам передали 20 нових хоперів-дозаторів, збудованих на власних потужностях УЗ. До кінця року буде виготовлено ще 30 таких вагонів. Також вони отримали понад тисячу одиниць малої механізації, зокрема рейкорізи, рейкосвердлильні верстати, електрошпалопідбійки, кущорізи, гайковерти та натяжні пристрої, у тому числі вітчизняних виробників. Ця техніка знижує фізичне навантаження на працівників та пришвидшує виконання робіт. Крім того, енергетики отримали новий телескопічний автопідйомник для оперативного відновлення високовольтних ліній після атак, а колійники трактори, українського виробництва, з мульчерами для очищення смуги відведення. У заході взяв участь заступник Міністра розвитку громад та територій України Олексій Балеста. Він подякував залізничникам за їхню стійкість і нагородив працівників відзнаками Міністерства. «Будівництво, ремонт і утримання інфраструктури — одні з найважчих робіт на залізниці, що вимагають великої фізичної віддачі від колійників та енергетиків. Потрібно полегшувати їхню працю й забезпечувати сучасною технікою. Інфраструктура — стратегічна для держави, і від швидкості її відновлення після атак залежить рух і безпека. Інвестиції в механізацію — це підтримка людей і стійкості галузі», — зазначив Олексій Балеста. До кінця 2025 року Укрзалізниця поставить у свої підрозділи загалом 1832 одиниці техніки малої механізації — це перша хвиля масштабного оновлення, яка вже посилює можливості колійних робітників. У 2026–2028 роках компанія планує закупити ще 9 564 одиниці техніки, що дозволить повністю забезпечити потреби колійного господарства всієї мережі. Олексій Кулеба подякував залізничникам, які щодня тримають залізницю в русі: монтерам, бригадирам, машиністам, ремонтникам, слюсарям, електрикам. «Їхня праця – основа стійкості транспортної системи під час війни. Не раз особисто бачив, у яких складних умовах ведуть вони роботу на фронтах робіт, як багато робиться вручну. Тож, важливе наше завдання – забезпечити їх тим, що дає можливість працювати безпечніше, ефективніше й швидше. Будемо, попри всі складнощі, продовжувати та нарощувати темп», – зазначив Олексій Кулеба. Вернуться назад |