DataLife Engine > Україна > У ДПС розповіли, на які порушення найчастіше скаржаться українці
У ДПС розповіли, на які порушення найчастіше скаржаться українці26.11. Разместил: yuriy |
|
Тиждень тому Державна податкова служба України запустила новий цифровий сервіс «TAX Control». З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування. Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook в. о. Голови Державної податкової служби України Леся Карнаух. «Це дуже зручний інструмент, який дозволяє абсолютно кожному долучитися до боротьби з тінню», – підкреслила очільниця ДПС. На що найчастіше скаржаться: ∙ 45 % – невидача фіскального чека, незастосування РРО/ПРРО; ∙ 19,5 % – відмова у розрахунку банківською карткою; ∙ 35,5 % – інші порушення, у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники. Леся Карнаух наголосила, що цей сервіс не про тиск податкової. Бо для перевірки мають бути реальні підстави і це наша послідовна позиція. «TAX Control» – це про спільну відповідальність. Бо коли кожен з нас буде долучатися до боротьби з тінню і не замовчувати про порушення, то цій тіні ми просто не залишимо шансів на процвітання», – додала в. о. Голови ДПС. Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті. Повідомляйте: ∙ про невидачу фіскального чека, ∙ торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції, ∙ відмову прийняти картку, ∙ роботу без державної реєстрації, ∙ неоформлених працівників. Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою. Вернуться назад |