DataLife Engine > Україна > Мінекономіки: Дашборд «Пульс» відкриває публічний доступ до даних від бізнесу державі
Мінекономіки: Дашборд «Пульс» відкриває публічний доступ до даних від бізнесу державі15.12. Разместил: yuriy |
|
Міністерство економіки України презентувало перший публічний аналітичний дашборд платформи «Пульс» — інструменту зворотного зв’язку між бізнесом і владою. «Пульс» уже зібрав понад 338 тисяч оцінок, майже 30 тисяч коментарів і понад 300 звернень від верифікованих підприємців з усієї України. Уперше підприємці, аналітики й органи влади можуть у режимі реального часу бачити тенденції, проблеми та запити бізнесу, зафіксовані через платформу. Відкритість таких даних і постійна аналітика в режимі реального часу створюють основу для прогнозованого та прозорого діалогу між владою та бізнесом, де кожен сигнал підприємця має значення для держави. Читайте також: Віталій Бунечко: У Коростені обговорили збереження археологічної спадщини Житомирщини - https://ruporzt.com.ua/oblasni_novini/233300-vtaly-bunechko-u-korosten-obgovorili-zberezhennya-arheologchnoyi-spadschini-zhitomirschini.html Унікальність дашборду «Пульс» полягає у структурі даних: кожен коментар, залишений підприємцем, автоматично враховується в аналітиці без втручання чи модерації. Це гарантує автентичність «голосу бізнесу» та формує живу базу фактів, що відображає реальний стан бізнес-клімату в Україні. Публічний дашборд дозволяє аналізувати звернення за регіонами та державними органами, а також працювати з секторальними даними під запит. «Публічний дашборд «Пульс» — це не просто набір цифр, це можливість почути бізнес напряму. Ми будуємо систему, у якій дані, а не припущення, визначають рішення. Коли кожен коментар підприємця стає частиною державної аналітики — це будує нову якість управління. Ми звикли говорити про цифрову трансформацію як про технологію, але насправді вона про довіру», — зазначив заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт. Міністерство економіки закликає підприємців активно користуватися платформою — залишати звернення, коментарі та оцінки на pulse.gov.ua, а також на сайтах, де інтегрований віджет «Пульс». Саме з цього зворотного зв’язку формується аналітика, яка допомагає державі ухвалювати рішення, засновані на фактах. Щоб звернення було коректно враховане в аналітиці та ефективно опрацьоване відповідальними органами, коментар має містити таку інформацію: Проблематика — короткий і чіткий опис суті питання або бар’єру, з яким стикається бізнес. Регіон — область або населений пункт, де виникла проблема. Відповідальний орган — орган державної влади або місцевого самоврядування, у повноваженнях якого перебуває вирішення питання. Галузь — сфера діяльності підприємства. Посада — ваша роль у бізнесі (власник, керівник, ФОП, тощо). Повні та структуровані коментарі забезпечують точність аналітики «Пульс» та сприяють ухваленню рішень, заснованих на фактичних даних. Довідково Пульс — це державна цифрова платформа, яка створює єдину інфраструктуру для діалогу між бізнесом і владою: збирає сигнали від бізнесу, модерує звернення, надає зворотний зв’язок та формує аналітику на базі штучного інтелекту. З 1 січня 2026 року, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, «Пульс» набуде статусу повноцінного державного механізму цифрової взаємодії бізнесу з владою. Вернуться назад |