DataLife Engine > Україна > МТС поділиться з абонентами корисними SMS

МТС поділиться з абонентами корисними SMS


15.07. Разместил: yuriy
100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про запуск автоматизованої системи, що дозволяє співробітникам call-центра після кожного звернення відправляти абоненту корисну інформацію у вигляді SMS.

Тепер, зателефонувавши в контактний центр за номером 111, абоненту більше не потрібно запасатися ручкою і папером, щоб записати озвучену оператором інформацію. Абонент може отримати відповіді на свої питання не тільки у вигляді голосової консультації, але і у вигляді текстового повідомлення з додатковою корисною інформацією: адресами магазинів, командами для управління сервісами, замовлення пакетних пропозицій, додаткових послуг та ін. SMS-відповіді надаються кирилицею: українською та російською мовами.

Система автоматизованого надання відповідей дозволить абоненту уникнути необхідності запам'ятовувати і записувати інформацію. Крім того, зберігши отримане SMS, абонент може використовувати цю інформацію в майбутньому, що виключить ще й необхідність повторного дзвінка.

У МТС існують й інші системи самообслуговування, що дозволяють абоненту економити свій час при зверненні до компанії. Це послуга «Персональний помічник» та сервіс «Інтернет-Помічник».

Про послугу «Персональний помічник»
«Персональним помічником» може скористатися будь-який абонент МТС, зателефонувавши зі свого мобільного телефону на безкоштовний короткий номер 111. За допомогою даної послуги можна дізнаватися про тарифи, програми лояльності, сервіси оператора, стан рахунку і т.д.

З квітня минулого року, набравши комбінацію 111, абонент МТС чує у голосовому меню персональне привітання на ім'я. Це стало можливим, завдяки створеній фахівцями МТС базі, у якій для кожного абонента відведено окремий запис. У базі є імена всіх абонентів МТС, що обслуговуються на умовах передоплати і договору, які хоча б раз зверталися до контактного центру оператора або реєструвалися на сайті для участі в програмах лояльності.

Зареєструватися можна за посиланням http://www.mts.com.ua/rus/registration.php. Там же можна отримати чотиризначний пароль для автоматичної ідентифікації на «Персональному помічнику». Цей пароль можна використовувати при отриманні детальної фінансової інформації за своїм номером, відновленні PUK-коду, а також у разі заміни втраченої або вкраденої SIM-карти.

Про сервіс «Інтернет-Помічник»
За допомогою системи «Інтернет-Помічник» абонент може економити свій час, керуючи набором послуг і отримуючи доступ до свого рахунку прямо через інтернет. Послуга «Інтернет-Помічник» надається на безкоштовній основі.

Серед можливостей сервісу:
• отримання інформації про поточний стан рахунку;
• перевірка надходження платежів;
• перехід на інший тарифний план;
• підключення/відключення послуг;
• настройка улюблених номерів і груп абонентів;
• замовлення деталізації витрат;
• включення віддаленої переадресації голосових викликів (у перспективі);
• багато інших можливостей.

Вернуться назад