DataLife Engine > Влада > Мер Житомира розкритикувала міський call-центр
Мер Житомира розкритикувала міський call-центр15.03. Разместил: yuriy |
Якщо у працівників інформаційно-довідкової служби 15-80 здають нерви, то я домовлюсь з підприємством «Ліктрави», щоб для них спеціально привозили м’яту для заспокоєння — Віра Шелудченко.
На сьогоднішній апаратній нараді Житомирський міський голова різко розкритикувала роботу довідкової-інформаційної служби 15-80. За словами Віри Шелудченко додзвонитися за довідкою, або на щось поскаржитись дуже складно. «Багато житомирян телефонують мені на мобільний. Саме тому я завжди в курсі подій, як відбуваються у нашому місті. Чому на службі 15-80 не орієнтуються у певних ситуаціях, або кидають слухавку коли людина ще на лінії для мене не зрозуміло! Якщо у працівників довідкової здають нерви, то я домовлюсь з підприємством «Ліктрави», щоб для них спеціально привозили м’яту для заспокоєння, — різко зауважила міський голова. Віра Шелудченко доручила своїм заступникам розібратися та доповісти їй про вирішення цієї проблеми на найближчій апаратній нараді. Вернуться назад |