DataLife Engine > Влада > На Житомирщині через скарги перевірять всі поштові відділення
На Житомирщині через скарги перевірять всі поштові відділення31.05. Разместил: irina |
Як стало відомо Інтернет-виданню Рупор Житомира, в.о. генерального директора Укрпошти Євген Заяць дав вказівку перевірити в поштових відділеннях ситуацію зі створення належних умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
За інформацією прес-служби Мінтрансу, такі кроки були зроблені після звернення громадян під час «гарячої телефонної лінії», що відбулася сьогодні, 27 травня. Фахівці генеральної дирекції, серед яких заступники в.о. генерального директора – Людмила Кузнецова та Олена Нікольська, начальник відділу розробки відомчих нормативних документів Лариса Козловська та заступник начальника відділу технології послуг Олена Мельник, надали кваліфіковані відповіді громадянам і взяли на контроль вирішення проблемних питань. «Гаряча телефонна лінія», переконані вони, – своєрідний індикатор, який дозволяє оцінити здобутки й недоліки в роботі підприємства та з перших вуст почути відгуки споживачів поштових послуг і позицію працівників, які вболівають за якісну роботу підприємства. Вернуться назад |