DataLife Engine > Влада > Відтепер у Житомирі функціонуватиме окремо тролейбусне і окремо трамвайне ДЕПО
Відтепер у Житомирі функціонуватиме окремо тролейбусне і окремо трамвайне ДЕПО23.07. Разместил: yuriy |
Тролейбусно-трамвайне управління розмежовує рухомий склад, відтепер у місті функціонуватиме окремо тролейбусне і окремо трамвайне ДЕПО. Перше буде по вулиці Ольжича, інше на Вітрука. Таке розмежування керівництво ТТУ пояснює просто, у такий спосіб можна зекономити значну суму коштів за опалення складських приміщень та ремонтних цехів.
Також начальник трамвайно-тролейбусного управління Віктор Зубрицький зазначив, створення двох окремих підрозділів не інновації, за таким принципом електротранспорт уже працював кілька десятків років тому. Для початку керівництво трамвайно-тролейбусного управління однозначно стверджує, нововведення в організації роботи ДЕПО не позначиться на пасажирах, рухомий склад буде виконувати свої обов’язки без змін. Для самого ж управління це дасть можливість зекономити кошти на енергоресурсах. Причиною розмежування трамвайного і тролейбусного ДЕПО є і скорочення рухомого складу, нині у місті функціонує 127 тролейбусів, раніше їх було на кілька десятків більше. Відтепер усі тролейбуси будуть переведені на вулицю Ольжича у ДЕПО № 1, а ДЕПО № 2 по вулиці Вітрука обслуговуватиме лише трамваї. Начальник тролейбусного ДЕПО № 1 Олег Гребельник стверджує, усі тролейбуси на території його відомчої організації помістяться, експлуатаційна потужність тут 150 одиниць рухомого складу, із вулиці Вітрука сюди переїде 70 тролейбусів , процес завершиться до кінця літа. Від розмежування трамвайно-тролейбусного парку начальник ДЕПО № 1 очікує і позитивних зрушень у плані фінансування підрозділу, адже кричущий технічний стан тролейбусного парку вимагає не просто ремонту, а повного оновлення. Техніка у повній мірі відпрацювала свій експлуатаційний термін. Вернуться назад |