DataLife Engine > Влада > У Житомирі водоканал роз'яснив головам ОСББ, як нараховує та розподіляє холодну воду у багатоквартирних будинках
У Житомирі водоканал роз'яснив головам ОСББ, як нараховує та розподіляє холодну воду у багатоквартирних будинках18.04. Разместил: yuriy |
|
Повірка приладів обліку води та подача показників лічильників має бути вчасною — з 20-го до 28- го числа щомісяця, що позитивно вплине на розрахунок будинку в цілому.
![]() Мешканці, чиї лічильники води не пройшли планової повірки, платять відповідно до будинкового лічильника, і це негативно впливає на інших абонентів будинку: вони отримують доплату за небаланс. Методику нарахування та розподілу холодної води в багатоквартирних будинках роз' яснили головам ОСББ. "Коли люди в різні дні здають поквартирні показники лічильників і частина людей мають неповірені прилади обліку, виникають небаланси", — пояснює директор КП " Житомирводоканал" Роман Ілик. Голови ОСББ цікавляться: що таке небаланси та як їх нараховують? Небаланси — це різниця між показниками загальнобудинкового приладу обліку та обсягом холодної води, визначених як різниця між сумою показників квартирних приладів обліку та комерційним, загальнобудинковим лічильником згідно з методикою. Обсяг небалансу холодної води виставляється споживачам як обсяг небалансу споживання у будинку та розподіляється пропорційно до обсягів споживання кожному споживачу при індивідуальних договорах, а при колективному увійде у загально будинкові витрати. Простіше так: небаланси — це спожита будинком вода і не врахована квартирними лічильниками. Така методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг затверджена (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 2.11.2018 № 315). Голови ОСББ піднімали й інші питання, як-от: прочистка мереж каналізації, заміна вводів, коли нарешті всі будинки в місті матимуть загальнобудинкові лічильники та ін. Понад 40 працівників водоканалу стоять на захисті України і на 20 % підприємству бракує персоналу. Все ж працівники водоканалу намагаються підтримувати мережі, яким вже понад півстоліття, аби споживачі отримували послугу якісну. Вернуться назад |