DataLife Engine > Влада > Житомирський Держкомзем розглянув більше 6 тисяч заяв громадян
Житомирський Держкомзем розглянув більше 6 тисяч заяв громадян03.12. Разместил: yuriy |
Олександр Вигівський: «Ми відкриті для кожного громадянина»
Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні Держкомзему у Житомирській області проводиться постійно. Як зазначив заступник начальника юридичного відділу Олександр Вигівський, протягом десяти місяців цього року до головного управління та його територіальних органів надійшло 6187 звернень. Зокрема, Олександр Вікторович підкреслив, що на особливому контролі знаходяться звернення ветеранів та інвалідів ВВВ (надійшло 29 звернень), ветеранів праці, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки (2510 звернень). Заяви цих категорій громадян розглядаються, як правило, з виїздом на місце, спеціалістами територіальних органів головного управління. Загалом, проводиться суворий облік і контроль за якістю і термінами розгляду усіх звернень. На особистих прийомах громадян начальником Головного управління та його заступниками прийнято 67 осіб. Крім того, відповідно до затвердженого графіку виїзного прийому, керівництво здійснює прийом громадян у регіонах області, де розглянуто 96 звернень. За словами заступника начальника юридичного відділу, основні питання, що порушуються – це приватизація та встановлення меж земельних ділянок, виготовлення державних актів взамін сертифікатів на право на земельну частку (пай). Надходять також скарги про порушення строків виконання робіт суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на проведення робіт із землеустрою; скарги на дії органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади. Постають проблеми переоформлення спадщини через відсутність грошової оцінки по сільським радам; роз’яснення земельного законодавства, а також інші питання з приводу безкоштовної приватизації земельних ділянок. «Усі звернення не залишаються без уваги. Головним управлінням здійснюється комплекс заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмові звернення та особистий прийом, – говорить Олександр Вигівський, – Ми й надалі вживатимемо усі необхідні заходи щодо підвищення відповідальності посадових осіб за якість, об’єктивність, неупередженість заради ефективності роботи зі зверненнями громадян. Ми відкриті для кожного громадянина». за матеріалами Головного управління Держкомзему у Житомирській області Вернуться назад |