DataLife Engine > Влада > Прозорість та підзвітність: здійснення фінансового контролю на Житомирщині

Прозорість та підзвітність: здійснення фінансового контролю на Житомирщині


19.11. Разместил: yuriy
Прозорість та підзвітність: здійснення фінансового контролю на Житомирщині


Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області 31 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Капітальний ремонт приміщення їдальні (ОЗО “Овруцька гімназія ім.. Малишка”) Овруцького ліцею ім. А.Малишка Овруцької міської ради по вул. І. Франка, 7 в м. Овруч, Житомирської області» (коригування)», очікувана вартість 8 млн 381 тис. грн, замовник Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та очікують відповіді. Після завершення моніторнигової процедури висновки Держаудитслужби будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Кейтерингові послуги», очікувана вартість 6 млн 162 тис. грн, замовник Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 20.10.2025 року аудитори констатували наявність порушень вимог законодавства при формуванні тендерної документації публічної закупівлі.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Швейне обладнання», очікувана вартість 6 млн 051 тис. грн, замовник Професійний коледж індустрії краси і технологій міста Житомира. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 22.10.2025 року було встановлення наявність порушень норм законодавства при формувані тендерної документації публічної закупівлі. 23 жовтня Замовник опублікував інформацію про усунення виявлених порушень, згодом Держаудитслужба підтвердила правильність дій Замовника.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Реконструкція теплової мережі котельні РК-5 від т. 462 до ТК-20 за адресою вул. Чуднівська, 101 в м. Житомирі» (Коригування) І черга», очікувана вартість 10 млн 974 тис. грн, замовник Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 27.10.2025 року при проведені публічної закупівлі встановлено недоліки щодо формування тендерної документації. 03 листопада Замовник опублікував інформацію про вжиття заходів з метою подальшого уникнення порушень. Держаудитслужба підтвердила факт усунення виявлених недоліків.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт. Черняхів, вул. Слобідська, 14» (корегування)», очікувана вартість 6 млн 977 тис. грн, замовник ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 21.10.2025 року при проведені публічної закупівлі встановлено недоліки щодо формування тендерної документації. 27 жовтня Замовник опублікував інформацію про вжиття заходів з метою подальшого уникнення порушень, а саме притягнення уповноваженої особи з публічних закупівель до матеріальної відповідальності. Держаудитслужба підтвердила факт усунення виявлених недоліків.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)», очікувана вартість 17 млн 220 тис. грн, замовник Ліцей № 4 міста Житомира. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 27.10.2025 року було встановлено порушення вимог законодавства на етапі формування тендерної документації. 03 листопада Замовник опублікував інформацію про виконання вимог висновку Держаудитслужби, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою з публічних закупівель та проходження нею додаткового навчання.



Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 06 жовтня 2025 року розпочало моніторингову процедуру щодо завершеної публічної закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (по об’єкту «Капітальний ремонт основної будівлі (адмінприміщення) КНП «ОМСЦ» ЖОР по вул. Покровська, 28 в м. Житомирі»», очікувана вартість 17 млн 417 тис. грн, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Обласний медичний спеціалізований центр» Житомирської обласної ради. Державні аудитори опублікували запит на пояснення до Замовника та отримали обґрунтовану (з додаванням копій документів) відповідь. Рішенням Держаудитслужби від 28.10.2025 року при проведені публічної закупівлі встановлено недоліки щодо формування тендерної документації. 04 листопада Замовник опублікував заперечення до висновку Держаудитслужби та 11 листопада на офіційному майданчику Prozorro опублікував інформацію про оскарження висновку в порядку адміністративного судочинства.

Джерело: https://ruporzt.com.ua/vlada/231930-prozorst-ta-pdzvtnst-zdysnennya-fnansovogo-kontrolyu-na-zhitomirschin.html

Вернуться назад