DataLife Engine > Влада > Чому отримати акт на землю не так просто
Чому отримати акт на землю не так просто24.03. Разместил: yuriy |
|
У весняний період зростає попит на купівлю-продаж приватних будників або земельних ділянок. Але купити або продати нерухомість не так просто: потрібно підготовити необхідні документи – а це все час та гроші. Продовжую серію статей, які висвітлюють особливості приватизації земельної ділянки.
![]() Згідно Закону «Про місцеве самоврядування» щомісяця на сесію міської ради виносяться питання про приватизацію землі. Щомісяця в Житомирі на сесіях приймаються 100-150 позитивних рішенець з приводу даного питання. За словами начальника управління Держкомзему в м. Житомирі Дмитра ПШОНЯКА, в один прийомний день надходять до 50 заяв на приватизацію земельної ділянки. ![]() Існують окремі проблемні аспекти, котрі заважають прискоренню отриманню актів на землю. Наприклад, статтею 42 Земельного Кодексу передбачено, що розмежування землі повинно робитися в такій послідовності: мікрорайону, кварталу, а потім вже прибудинкових територій. Але, щоб оформити таким чином мікрорайон потрібні великі кошти, яких у міській владі немає. «Якщо говорити про підхід Земельного Кодексу від загального до конкретного, т.б. до конкретного користувача, то в цьому випадку бажано було б підходити до цього питання комплексно і при певних обґрунтуваннях використовувати метод від конкретного до загального», - зазначив в інтерв’ю Дмитро Іванович. Представники ж архітектури бачать в мікрорайоні «живий організм», де є дитячі садки, магазини, аптеки, школи. Нестача коштів на приватизацію землі для мікрорайону не кращим чином впливає на мешканців будинків. Вони не можуть встановити прибудинкову територію і створити ОСББ, щоб потім розпоряджатися землею: самі вирішувати про встановлення кіоску на території, магазину та інше. ![]() Також на затримання процесу приватизації землі впливає зміна електронної програми IN4 на XML. Остання програма вже містить всю історію земельної ділянки. Всі дані, котрі містилися в IN4 потрібно переробити в формат XML, а для цього потрібен час. Ситуація в Житомирі з даного питання вже врегульована і складностей немає. Також відбулося скорочення штату Житомирського Держкомзему на 6 чоловік. Тепер в штаті працює 19 чоловік. Це надзвичайно мала кількість, адже тільки 2 чоловік приймають заяви, за день яких збирається близько 50, котрі потрібно ще якісно опрацювати. ![]() Витяг можна отримати на протязі 14 днів. Стосовно актів: після рішення сесії береться витяг з рішення сесії про приватизації землі на протязі місяця або навіть 14 днів. Друк державного акту коштуватиме 36 грн. З 31 грудня 2010 р. З цього часу реєстрацію держаних актів проводить Держкомзем, який до цього проводив державний земельний кадастр. Такі зміни між цими структурами не призвели до суперечок між її членами. «Я особисто в гарних стосунках з нашим кадастром. Коли необхідно ми швидко збираємо нараду без листування», - сказав пан ПШОНЯК. «Те, що справи передали під єдине начало, де ця справа і народжується, - це позитивний аспект», - вважає Дмитро Іванович. На його думку, людина не повинна ходити колами, кабінетами для вирішення своєї задачі. Правильним варіантом є те, коли людина приходить із заявою про дозвіл приватизувати землю і через 2 місяці - за результатом. ![]() Довідка: Видача документів в Держкомземі м. Житомира проводиться у четвер до 13:00, подача заявок – у вівторок до 13:00. Вернуться назад |