DataLife Engine > Життя > На Житомирщині презентували результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти

На Житомирщині презентували результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти


05.11. Разместил: yuriy
01 листопада Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області провели круглий стіл та презентували регіональні результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в умовах воєнного стану (тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики).

Учасниками заходу були представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників Житомирської області, Житомирського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників та педагогічної спільноти. Вони обговорили проблемні питання в рамках дослідження, їх причини та наслідки, пошук спільних рішень для розв’язання.

У 2023 та 2024 роках переважна більшість учасників тестування з математики та з української мови отримали результати середнього рівня.

У поточному році шестикласники незначно покращили свої знання з математики та української мови, що відображається у збільшенні частини тих, хто досяг достатнього рівня та зменшенні тих, хто демонструє результати середнього рівня. Це свідчить про підвищення ефективності навчання або покращення підготовки здобувачів освіти.

Учні восьмих класів у 2024 році продемонстрували дещо гірші результати з математики, ніж у 2023. З української мови кількість учнів, які досягли середнього або достатнього рівня, помітно збільшилась.

У порівнянні з минулим навчальним роком порядок розташування за складністю груп завдань за когнітивними рівнями не змінився. Найлегшою для учасників виявилася група завдань когнітивного виміру «Знання», найскладнішою – «Міркування».

Начальник Управління Державної служби якості освіти у Житомирській області Олексій Редько зауважив, що попри воєнний стан більшість закладів освіти працюють в очному режимі, педагогічна спільнота професійно розвивається та постійно відстежується стан організації освітнього процесу.

Заступник директора Житомирського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Броніслава Ренькас відзначила важливість даного дослідження і наголосила на необхідності дослідити компетентнісну складову навчальних предметів.

У процесі обговорення представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників озвучили низку проблем, які потребують розв’язання на рівні закладів освіти, громад та на загальнодержавному рівні.

На Житомирщині презентували результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти

На Житомирщині презентували результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти

Вернуться назад