DataLife Engine > Життя > Відбулося громадське обговорення бренду міста «Житомир – колиска вітчизняної космонавтики»

Відбулося громадське обговорення бренду міста «Житомир – колиска вітчизняної космонавтики»


29.07. Разместил: yuriy
Відбулося громадське обговорення бренду міста «Житомир – колиска вітчизняної космонавтики»

В Житомирському міському Будинку культури відбулося громадське обговорення бренду міста «Житомир – колиска вітчизняної космонавтики». Бренд запропонованого до розгляду ініціативною групою, до складу якої увійшла громадська організація «Центр громадських ініціатив «Восьме небо» (президент В.С.Алєксандров), благодійний фонд «Взаємодія» (керівник Т.В.Лейченко) та почесний громадянин м. Житомира В.Ф.Нікулін.

Основна ідея, з якою звернулися до житомирян автори розробки бренду, полягає у необхідності по-новому поглянути на постать визначного нашого земляка С.П.Корольова, який своєю діяльністю зумів докорінно змінити уявлення людства про світ. Масштаб особистості, філософський і науковий спадок родоначальника практичної космонавтики мають бути визначальними при визначенні вектора розвитку міста та його інфраструктури, вважать ініціатори обговорення.

Досвід європейських міст говорить про успіх тих брендів, які були сформовані на основі імен визначних світових особистостей.

Було запропоновано до розгляду і логотип міста, який візуально продовжує основну ідею бренду.

Присутні були вдячні ініціаторам за те, що ті підняли це важливе питання розробки бренду міста Житомира.

Хоча дехто на обговоренні вважав за перебільшення називати місто колискою вітчизняної космонавтики, і що скоріше його можна назвати батьківщиною, місцем народження Генерального конструктора, а не колискою космічної галузі.

На що Віктор Алєксандров відповів, що колиска насправді і є символом народження Сергія Корольова у нашому місті. А враховуючи те, що він був основоположником вітчизняної космонавтики, ми запропонували бренд саме з такою назвою. Тому ніякого перебільшення бути не може.

На обговоренні звучали також і інші пропозиції бренду міста.

Загалом усі присутні погодились з думкою про необхідність співпраці усіх небайдужих, активних житомирян у створенні бренду рідного міста.

Вернуться назад