DataLife Engine > Бізнес > «Київстар» підписав Кодекс мобільного маркетингу
«Київстар» підписав Кодекс мобільного маркетингу19.07. Разместил: yuriy |
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі компанії, 15 липня «Київстар» підписав Кодекс мобільного маркетингу, при цьому виступивши одним з його розробників. У Кодексі задекларовані правила поведінки учасників ринку при просуванні товарів і послуг через телекомунікаційні мережі.
До Кодексу мобільного маркетингу увійшли вимоги до просування послуг за допомогою мобільного зв'язку, зафіксовані в договірних відносинах «Київстар» з партнерами. Підписаний Кодекс мобільного маркетингу містить правила проведення акцій мобільного маркетингу, зокрема: • необхідність одержання попередньої згоди користувача на участь у маркетинговій акції або на отримання інформаційних SMS-повідомлень; • прозорість і зрозумілість правил участі в маркетингових акціях; • можливість відмовитися від участі в будь-який час без подальшого запрошення до участі; • обмеження часу розсилки повідомлень; • конфіденційність наданих споживачем даних та інші. Інституційним партнером з розробки та впровадження Кодексу мобільного маркетингу виступила Українська асоціація директ-маркетингу, завдяки якій стало можливим підписання Кодексу іншими учасниками ринку – операторами, контент-провайдерами та контент-агрегаторами. Начальник відділу з управління та розвитку відносин з контент-партнерами Леся Запорожець: «Київстар» вже декілька років займається питанням регулювання маркетингових активностей у телеком-мережах. Із розвитком ринку мобільного маркетингу, ми системно допрацьовували договірні умови з партнерами з метою регламентації маркетингових активностей в нашій мережі та захисту інтересів наших клієнтів. Ми раді, що це питання отримало необхідну підтримку професійних об'єднань, а досвід «Київстар» з відповідального просування послуг допоміг у формуванні стандартів роботи на всьому ринку. Більше того, важливо відзначити, що вже сьогодні цей Кодекс застосовується на практиці, а отже, приносить реальну користь споживачам». Відповідальність «Київстар» за надані клієнтам продукти та послуги – один із основних напрямків КСВ компанії. Вернуться назад |