Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі компанії, 15 липня «Київстар» підписав Кодекс мобільного маркетингу, при цьому виступивши одним з його розробників. У Кодексі задекларовані правила поведінки учасників ринку при просуванні товарів і послуг через телекомунікаційні мережі.
До Кодексу мобільного маркетингу увійшли вимоги до просування послуг за допомогою мобільного зв'язку, зафіксовані в договірних відносинах «Київстар» з партнерами.
Підписаний Кодекс мобільного маркетингу містить правила проведення акцій мобільного маркетингу, зокрема:
• необхідність одержання попередньої згоди користувача на участь у маркетинговій акції або на отримання інформаційних SMS-повідомлень;
• прозорість і зрозумілість правил участі в маркетингових акціях;
• можливість відмовитися від участі в будь-який час без подальшого запрошення до участі;
• обмеження часу розсилки повідомлень;
• конфіденційність наданих споживачем даних та інші.
Інституційним партнером з розробки та впровадження Кодексу мобільного маркетингу виступила Українська асоціація директ-маркетингу, завдяки якій стало можливим підписання Кодексу іншими учасниками ринку – операторами, контент-провайдерами та контент-агрегаторами.
Начальник відділу з управління та розвитку відносин з контент-партнерами Леся Запорожець:
«Київстар» вже декілька років займається питанням регулювання маркетингових активностей у телеком-мережах. Із розвитком ринку мобільного маркетингу, ми системно допрацьовували договірні умови з партнерами з метою регламентації маркетингових активностей в нашій мережі та захисту інтересів наших клієнтів. Ми раді, що це питання отримало необхідну підтримку професійних об'єднань, а досвід «Київстар» з відповідального просування послуг допоміг у формуванні стандартів роботи на всьому ринку. Більше того, важливо відзначити, що вже сьогодні цей Кодекс застосовується на практиці, а отже, приносить реальну користь споживачам».
Відповідальність «Київстар» за надані клієнтам продукти та послуги – один із основних напрямків КСВ компанії.