DataLife Engine > Економіка > За рік «Житомиргаз» відкрив три канали зв’язку для своїх клієнтів
За рік «Житомиргаз» відкрив три канали зв’язку для своїх клієнтів09.12. Разместил: yuriy |
|
З початком опалювального сезону вчетверо зросла кількість звернень від клієнтів до ПАТ «Житомиргаз». Задля уникнення черг та соціальної напруги компанія відкрила нові канали зв’язку для клієнтів. Протягом місяця фахівці контакт-центру надають більше 15 тис консультацій по телефону та понад 1 тис – електронною поштою.
Уже два роки функціонує новий веб-сайт, на якому споживач може дізнатися необхідну йому інформацію про діяльність та послуги, які надає «Житомиргаз», а також стежити за своїм особовим рахунком онлайн. Цього року створений також контакт-центр, який відповідає сучасним стандартам надання послуг. До того ж нещодавно відкритий новий сервіс «Особистий кабінет». «Житомиргаз» робить акцент на сервісі та якості надання послуг, створює для споживачів можливості дистанційно та у будь-який зручний час тримати зв'язок із фахівцями компанії», – розповідає голова правління ПАТ «Житомиргаз» Валентин Ющенко. Так, новим сервісом «Особистий кабінет» протягом місця його функціонування на сайті 104.ua скористалися вже близько 5 тис споживачів Житомирської області. Завдяки «Особистому кабінету» можна не лише подавати показання лічильника, а й оплачувати за газопостачання онлайн, отримати консультацію фахівця та самостійно вести облік газу. «Реєстрація в «Особистому кабінеті» займає всього декілька хвилин і в той же час позбавляє необхідності щомісячних візитів у каси і трати часу у чергах. Це дає споживачеві можливість щомісяця вчасно вносити показання лічильника і платити за газ не виходячи з дому», – додає начальник управління клієнтського сервісу «Житомиргазу» Сергій Пікуль. Передати показання лічильника чи написати звернення до фахівців газової компанії можна також і на електронну адресу contact@zt.104.ua. Для тих споживачів, які не користуються інтернетом, щодня з 8 до 20 год працює телефонна лінія контакт-центру: (0412) 55-80-04. За цим номером споживачі передають показання газового лічильника, звіряють оплату, отримують консультації фахівців щодо послуг компанії. Для прикладу, протягом листопада контакт-центр отримав 16 тис телефонних звернень, більше половини яких – це показання лічильника газу. Якщо ж споживач бажає особисто звернутися до фахівця «Житомиргазу», він може звернутися до газового господарства за місцем проживання. Для житомирян же працює відділ супроводження клієнтів по вул. Шевченка, 18-а та Сервісний центр на вул. Перемоги, 10. Вернуться назад |