За рік «Житомиргаз» відкрив три канали зв’язку для своїх клієнтів

09.12 11:23    
З початком опалювального сезону вчетверо зросла кількість звернень від клієнтів до ПАТ «Житомиргаз». Задля уникнення черг та соціальної напруги компанія відкрила нові канали зв’язку для клієнтів. Протягом місяця фахівці контакт-центру надають більше 15 тис консультацій по телефону та понад 1 тис – електронною поштою.

Уже два роки функціонує новий веб-сайт, на якому споживач може дізнатися необхідну йому інформацію про діяльність та послуги, які надає «Житомиргаз», а також стежити за своїм особовим рахунком онлайн. Цього року створений також контакт-центр, який відповідає сучасним стандартам надання послуг. До того ж нещодавно відкритий новий сервіс «Особистий кабінет».

«Житомиргаз» робить акцент на сервісі та якості надання послуг, створює для споживачів можливості дистанційно та у будь-який зручний час тримати зв'язок із фахівцями компанії», – розповідає голова правління ПАТ «Житомиргаз» Валентин Ющенко.

Так, новим сервісом «Особистий кабінет» протягом місця його функціонування на сайті 104.ua скористалися вже близько 5 тис споживачів Житомирської області. Завдяки «Особистому кабінету» можна не лише подавати показання лічильника, а й оплачувати за газопостачання онлайн, отримати консультацію фахівця та самостійно вести облік газу.

«Реєстрація в «Особистому кабінеті» займає всього декілька хвилин і в той же час позбавляє необхідності щомісячних візитів у каси і трати часу у чергах. Це дає споживачеві можливість щомісяця вчасно вносити показання лічильника і платити за газ не виходячи з дому», – додає начальник управління клієнтського сервісу «Житомиргазу» Сергій Пікуль.

Передати показання лічильника чи написати звернення до фахівців газової компанії можна також і на електронну адресу contact@zt.104.ua. Для тих споживачів, які не користуються інтернетом, щодня з 8 до 20 год працює телефонна лінія контакт-центру: (0412) 55-80-04. За цим номером споживачі передають показання газового лічильника, звіряють оплату, отримують консультації фахівців щодо послуг компанії. Для прикладу, протягом листопада контакт-центр отримав 16 тис телефонних звернень, більше половини яких – це показання лічильника газу.

Якщо ж споживач бажає особисто звернутися до фахівця «Житомиргазу», він може звернутися до газового господарства за місцем проживання. Для житомирян же працює відділ супроводження клієнтів по вул. Шевченка, 18-а та Сервісний центр на вул. Перемоги, 10.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua/
Україна Цікавинка Скандали
24 жовтня 21:27
Держаудитслужба представила у Будапешті власні напрацюв ...
24 жовтня 21:27
Держаудитслужба та Аудиторська Рада Ukraine Facility пр ...
24 жовтня 21:26
Прикордонники врятували двох «мандрівників», які два дн ...
24 жовтня 21:26
На Одещині спроба незаконно перетнути кордон завершилас ...
24 жовтня 21:25
На Волині затримали жителя Рівного під час спроби переп ...
21 жовтня 16:19
Юридичні, бухгалтерські та нотаріальні послуги для укра ...
20 жовтня 17:24
Що таке біржа фрілансу: особливості та переваги
17 жовтня 18:30
Як зібрати сумку в пологовий будинок: список речей для ...
17 жовтня 18:29
Професійна ароматизація приміщень від «Solo Air»: що це ...
17 жовтня 18:28
Рокла: ключовий помічник для складу та логістики
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення