DataLife Engine > Цікавинка > Вибір правильного партнера в бізнесі: критерії та фактори

Вибір правильного партнера в бізнесі: критерії та фактори


26.01. Разместил: yuriy
Підприємництво передбачає економічну діяльність на власний розсуд та ризик. Щоб зменшити ризики, можна вибрати партнера, з яким розподілити обов’язки, інвестиційне та управлінське навантаження. Також партнери необхідні для нарощування потужностей без розширення виробництва. У цьому випадку мова йтиме про співпрацю. В обох ситуаціях питання залишається відкритим: як вибрати правильну людину у якості партнера?

Вибір правильного партнера в бізнесі: критерії та фактори


Налагоджуємо співпрацю

Зростання компанії часто відбувається завдяки інтеграціям у перспективні виробничі ланцюги, колабораціям із перспективними партнерами. Для налагодження контакту використовується комерційна пропозиція — короткий опис бізнесу, якісних та вартісних характеристик товару. Ознайомитися зі структурою та правилами оформлення документа можна за посиланням: https://online.novaposhta.education/blog/komercijna-propoziciya.

Комерційна пропозиція знайомить потенційного партнера або замовника з продуктом, формує враження про бізнес та провокує на подальші дії щодо продовження комунікації. Надсилати такий документ варто лише компаніям, у яких відчувається потенціал для розвитку власного бізнесу.


Як вибрати надійного партнера?

  • Дослідити його ринкове положення — тривалість роботи в галузі, конкурентну позицію;

  • Перевірити його юридичну чистоту та податкову історію — не варто пов’язувати власний бізнес із партнерами з сумнівною історією та фінансовими труднощами;

  • Вивчити ділову репутацію — за можливістю поспілкуватися з попередніми чи теперішніми контрагентами потенційного партнера, визначити його ділову етику, стиль взаємодії.


Ділові переговори краще розбити на кілька етапів, щоб в процесі тривалого спілкування краще познайомитися та досягти порозуміння з усіх дотичних питань.


Вибір правильного партнера в бізнесі: критерії та фактори


Шукаємо надійного партнера для власного бізнесу

Розпочинати власну справу простіше в тандемі з кимось. Так не лише психологічно легше переживати нервовий період становлення, а й зручніше виконувати нагальні задачі. Класичний розподіл ролей у бізнес-партнерстві: ідеолог та стратег + організований прагматик. Перший генерує ідеї та будує величні плани, комунікує та залучає потрібних людей, у той час, як другий прораховує, формулює, реєструє та виконує всю іншу рутинну роботу.

Партнер у власному бізнесі має в першу чергу подобатися як людина. Не варто намагатися побудувати довірливі стосунки з особою, яка приваблює лише користю, а не людськими якостями. Такі стосунки приречені на короткотривалість та конфлікти. В ідеальних партнерів мають збігатися:

  • загальнолюдські, морально-етичні принципи;

  • ділові інтереси та стратегічне бачення розвитку бізнесу;

  • енергетичні, часові ресурси, які можна вкласти у справу.


Відповідність цих факторів забезпечить порозуміння, рівноцінне вкладення зусиль та щире ставлення один до одного. Відповідно, щоб визначити, чи підходить особа як діловий партнер, потрібен час та спілкування у формальній та неформальній атмосфері.

Вернуться назад