DataLife Engine > Обласні новини > В Коростені призупинена урядова Держпрограма – відсутні кошти!

В Коростені призупинена урядова Держпрограма – відсутні кошти!


30.03. Разместил: yuriy
Генеральний директор «Укрзалізниці» М. Костюк заявив про призупинення проведення запланованої реорганізації структурних підрозділів локомотивного депо станції Коростень. Про це він повідомив у листі до головного комуніста України Петра Симоненка, котрий раніше звертався до Мінтранспорту за роз’ясненнями щодо доречності цієї реорганізації.

Як стало відомо Інтернет-порталу Рупор Житомира, реорганізація структурних підрозділів локомотивного депо планувалася відповідно схваленої урядом концепції Державної програми реформування залізничного транспорту. Так, згідно цієї концепції передбачалося розділити Коростенське локомотивне депо на два підприємства: локомотивне (тепловози) та моторвагонне (дизель-поїзди).

За підрахунками фахівців-залізничників, такий розподіл і розміщення двох підприємств на одних виробничих площах міг призвести до великих проблем, про що повідомляє газета «Комуніст Полісся». Так, тільки фінансові витрати повинні були скласти близько 37 млн. грн.. І це під час економічної кризи! Але найбільше стурбувала залізничників загроза погіршення безпеки руху поїздів.

За висновками спеціалістів, на цей час 94,4% парку дизель-поїздів вже вичерпала свій термін експлуатації. І тому доречно заплановані на реорганізацію кошти спрямувати на ремонт і закупівлю нових поїздів, або хоча б нового обладнання для старих дизель-поїздів.

Позицію спеціалістів та фахівців-залізничників підтримав голова фракції у Коростенській міськраді Володимир Омельянчук, котрий і довів всю суть проблеми лідерові КПУ Петру Симоненко. А той вже, в свою чергу, звернувся з відповідним запитом до Міністерства транспорту.

За роз’ясненнями гендиректора «Укрзалізниці» М. Костюка, реформування призупинено у зв’язку зі скрутним фінансовим становищем на залізничному транспорті, яке викликано суттєвим зменшенням обсягів вантажоперевезень.


Вернуться назад