DataLife Engine > Політика > Житомирський депутат хоче знати скільки коштують інформаційні постери міського голови

Житомирський депутат хоче знати скільки коштують інформаційні постери міського голови


17.02. Разместил: yuriy
На своїй сторінці в фейсбук про це пише дептутат міської ради Наталя Боровська:

Україна займає 1 місце в Європі по молодіжному та дитячому алкоголізму. Що для міської влади є пріоритетом - власний піар чи піар здорового способу життя підростаючого покоління. Реклама є інструментом просування тих чи інших цінностей, людей, товарів тощо. Що просуває влада під виглядом соціальної реклами? Сьогодні направила депутатське звернення для отримання відповіді на це питання:

ДЕПУТАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Боровська Наталя Дмитрівна
№ 171 від 17 лютого2014 року
Начальнику фінансового департаменту
Гаращуку С.П.

Секретарю ЖМР
Цимбалюк Л.В.
ЗВЕРНЕННЯ
Прошу надати інформацію:
1. яка сума була витрачена за 2013 рік та яка запланована на 2014 рік на вітальні постери до свят та інформаційні постери (наприклад, «Гаряча вода цілодобово») міського голови, з метою розміщення на сіті-лайтах, бігбордах міста;
в якій кількості.

2. яка сума була витрачена за 2013 рік та яка запланована на 2014 рік на інформаційні постери соціального характеру(антиалкогольні, антитютюнові, проти насилля, стимулювання здорового способу життя), з метою розміщення на сіті-лайтах, бігбордах міста; в якій кількості.

3.джерела фінансування п.1 та п.2.

З повагою,
Депутат Житомирської міської ради Н.Д. Боровська

Вернуться назад