Житомирський депутат хоче знати скільки коштують інформаційні постери міського голови
17.02 11:16
На своїй сторінці в фейсбук про це пише дептутат міської ради Наталя Боровська:
Україна займає 1 місце в Європі по молодіжному та дитячому алкоголізму. Що для міської влади є пріоритетом - власний піар чи піар здорового способу життя підростаючого покоління. Реклама є інструментом просування тих чи інших цінностей, людей, товарів тощо. Що просуває влада під виглядом соціальної реклами? Сьогодні направила депутатське звернення для отримання відповіді на це питання:
ДЕПУТАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Боровська Наталя Дмитрівна № 171 від 17 лютого2014 року Начальнику фінансового департаменту Гаращуку С.П.
Секретарю ЖМР Цимбалюк Л.В. ЗВЕРНЕННЯ Прошу надати інформацію: 1. яка сума була витрачена за 2013 рік та яка запланована на 2014 рік на вітальні постери до свят та інформаційні постери (наприклад, «Гаряча вода цілодобово») міського голови, з метою розміщення на сіті-лайтах, бігбордах міста; в якій кількості.
2. яка сума була витрачена за 2013 рік та яка запланована на 2014 рік на інформаційні постери соціального характеру(антиалкогольні, антитютюнові, проти насилля, стимулювання здорового способу життя), з метою розміщення на сіті-лайтах, бігбордах міста; в якій кількості.
3.джерела фінансування п.1 та п.2.
З повагою, Депутат Житомирської міської ради Н.Д. Боровська
RuporZT
|