DataLife Engine > Україна > Як змінюється сервіс у ЦНАПах: результати оцінки якості за перше півріччя 2025 року

Як змінюється сервіс у ЦНАПах: результати оцінки якості за перше півріччя 2025 року


30.07. Разместил: yuriy
Із січня по липень 2025 року Мінцифри зібрало 82 064+ відгуків про роботу центрів надання адміністративних послуг. Оцінювання проводилося по всій країні — незалежно від розміру громади чи віддаленості населеного пункту. Переважна більшість ЦНАПів показала високі стандарти обслуговування, а деякі напрями досі потребують уваги.

Основні результати за перше півріччя 2025 року

Найбільше відвідувачі задоволені приміщеннями ЦНАПів (99,0%) та переліком доступних послуг (99,2%) — центри добре облаштовані і пропонують потрібні людям послуги. Роботу персоналу також оцінюють високо — 98,6%.

Трохи нижче оцінили якість надання послуг в цілому (98,1%) та загальний процес обслуговування (98,6%).

Більше читайте на сайті Мінцифри.

Вернуться назад