Як змінюється сервіс у ЦНАПах: результати оцінки якості за перше півріччя 2025 року
30.07 21:53
Із січня по липень 2025 року Мінцифри зібрало 82 064+ відгуків про роботу центрів надання адміністративних послуг. Оцінювання проводилося по всій країні — незалежно від розміру громади чи віддаленості населеного пункту. Переважна більшість ЦНАПів показала високі стандарти обслуговування, а деякі напрями досі потребують уваги.
Основні результати за перше півріччя 2025 року
Найбільше відвідувачі задоволені приміщеннями ЦНАПів (99,0%) та переліком доступних послуг (99,2%) — центри добре облаштовані і пропонують потрібні людям послуги. Роботу персоналу також оцінюють високо — 98,6%.
Трохи нижче оцінили якість надання послуг в цілому (98,1%) та загальний процес обслуговування (98,6%).
Більше читайте на сайті Мінцифри.
RuporZT
|