МТС поділиться з абонентами корисними SMS

15.07 11:34    
100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про запуск автоматизованої системи, що дозволяє співробітникам call-центра після кожного звернення відправляти абоненту корисну інформацію у вигляді SMS.

Тепер, зателефонувавши в контактний центр за номером 111, абоненту більше не потрібно запасатися ручкою і папером, щоб записати озвучену оператором інформацію. Абонент може отримати відповіді на свої питання не тільки у вигляді голосової консультації, але і у вигляді текстового повідомлення з додатковою корисною інформацією: адресами магазинів, командами для управління сервісами, замовлення пакетних пропозицій, додаткових послуг та ін. SMS-відповіді надаються кирилицею: українською та російською мовами.

Система автоматизованого надання відповідей дозволить абоненту уникнути необхідності запам'ятовувати і записувати інформацію. Крім того, зберігши отримане SMS, абонент може використовувати цю інформацію в майбутньому, що виключить ще й необхідність повторного дзвінка.

У МТС існують й інші системи самообслуговування, що дозволяють абоненту економити свій час при зверненні до компанії. Це послуга «Персональний помічник» та сервіс «Інтернет-Помічник».

Про послугу «Персональний помічник»
«Персональним помічником» може скористатися будь-який абонент МТС, зателефонувавши зі свого мобільного телефону на безкоштовний короткий номер 111. За допомогою даної послуги можна дізнаватися про тарифи, програми лояльності, сервіси оператора, стан рахунку і т.д.

З квітня минулого року, набравши комбінацію 111, абонент МТС чує у голосовому меню персональне привітання на ім'я. Це стало можливим, завдяки створеній фахівцями МТС базі, у якій для кожного абонента відведено окремий запис. У базі є імена всіх абонентів МТС, що обслуговуються на умовах передоплати і договору, які хоча б раз зверталися до контактного центру оператора або реєструвалися на сайті для участі в програмах лояльності.

Зареєструватися можна за посиланням http://www.mts.com.ua/rus/registration.php. Там же можна отримати чотиризначний пароль для автоматичної ідентифікації на «Персональному помічнику». Цей пароль можна використовувати при отриманні детальної фінансової інформації за своїм номером, відновленні PUK-коду, а також у разі заміни втраченої або вкраденої SIM-карти.

Про сервіс «Інтернет-Помічник»
За допомогою системи «Інтернет-Помічник» абонент може економити свій час, керуючи набором послуг і отримуючи доступ до свого рахунку прямо через інтернет. Послуга «Інтернет-Помічник» надається на безкоштовній основі.

Серед можливостей сервісу:
• отримання інформації про поточний стан рахунку;
• перевірка надходження платежів;
• перехід на інший тарифний план;
• підключення/відключення послуг;
• настройка улюблених номерів і груп абонентів;
• замовлення деталізації витрат;
• включення віддаленої переадресації голосових викликів (у перспективі);
• багато інших можливостей.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 00:00
До правоохоронних органів Київська митниця скерувала 66 ...
Вчора 23:59
Заплив холодною Тисою ледь не став фатальним
Вчора 23:58
Понад центнер канабісу та кількасот кущів коноплі: на М ...
Вчора 23:58
Тернопільські поліцейські провели масштабну спецопераці ...
Вчора 23:57
СБУ затримала агента фсб, який готував новий масований ...
Вчора 23:49
Спільний центр НАТО-Україна сконцентрується у 2026 на р ...
Вчора 23:47
Мінфін: За дев’ять місяців 2025 року на соцвиплати спря ...
Вчора 23:45
Держкомтелерадіо: Визначено лауреата премії імені В’яче ...
Вчора 23:43
Україна посилює співробітництво з Данією у сфері водних ...
Вчора 23:41
Україна та Естонія створюватимуть спільні проекти у сфе ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення