«Картина перспектив» апарату ОДА та особливості комунікації з підлеглими – в інтерв’ю з Олексієм Шатилом

«Картина перспектив» апарату ОДА та особливості комунікації з підлеглими – в інтерв’ю з Олексієм Шатилом

16.05 09:40    
Майже 2 тижні Олексій Шатило працює на посаді керівника апарату Житомирської облдержадміністрації.

Як працюється на новій посаді, що вдалось зробити за цей період, які нововведення чекають на працівників апарату ОДА та як складається «картина перспектив» – розповідає Олексій Шатило.

Які перші кроки на посаді керівника апарату ОДА?
Наразі я знайомлюсь із працівниками апарату ОДА – особисто проводжу індивідуальні співбесіди. Вже поспілкувався із приблизно 85% підлеглих. Під час спілкування намагаюсь визначити рівень досвіду, дізнаюсь, які функціональні обов’язки вони виконують, які плани на майбутнє.

Скільки працівників у вас в підпорядкуванні?
Відповідно до штатного розпису в апараті ОДА 79 співробітників. Проте ця цифра варіюється, адже люди звільняються або ж навпаки – влаштовуються на роботу.

Чи вдається налагодити контакт із підлеглими?
Я налагоджую контакт не тільки з керівниками управлінь та відділів, а з кожним співробітником, в тому числі з недержавними службовцями. Впевнений, що через особисте спілкування, через вислуховування питань і побажань, можна налагодити ефективну комунікацію. Адже спілкування лише із керівниками – це шлях в нікуди, який веде до бюрократизація в роботі. Як керівник апарату, я маю розуміти чим живуть мої співробітники, хто якими знаннями володіє, хто має плани на побудову кар’єри, чи дійсно всі працюють на розбудову держави. Тобто які резерви є в ОДА.

Наразі голова ОДА рішуче проводить кадрові зміни, які мають і надалі продовжуватись для того, щоб формувати потужну команду державних службовців та професіоналів цієї справи. Адже не можна працювати в колективі, не знаючи своїх співробітників.

Скільки часу вам потрібно для того, щоб оцінити можливості та професіоналізм підлеглих?
Співпраця із працівниками уже розпочалась. Для того, щоб проаналізувати роботу працівника, зрозуміти – спрацюємось ми чи ні – потрібно 2-3 місяці. Я кожному даю шанс себе відкрити, а мені час для того, щоб скласти картину «перспектив» апарату ОДА.

Наскільки відрізняється робота директора департаменту агропромислового розвитку та економічної політики від керівника апарату ОДА?
Зміни відчуваються. Не можна сказати, що ця робота є складнішою чи простішою. Унікальність роботи керівника апарату в тому, щоб налагодити взаємодію із структурними підрозділами ОДА та РДА. Маємо працювати на всю ОДА та стати інтегральним центром для інших структур. У департаменті ж потрібно забезпечити виконання функції у певній сфері та напрямку. Ось і основна відмінність у роботі.

Які нововведення плануєте в роботі апарату ОДА?
Планую і вже в найближчий час. По-перше, введення суцільної електронної системи документообігу, хоча процес уже запущено. При цьому елементарні програми, які доступні без електронного документообігу, не використовуються в щоденній роботі. Наприклад, Гугл-документи, які дозволяють в онлайн режимі формувати звітність, забезпечувати співпрацю зі управліннями та РДА. І це спонукає мене до дії. Адже наступний етап – поглиблена інформатизація роботи апарату ОДА. Тут йдеться і про більш потужне технічне оснащення, і про автоматичний контроль за виконанням завдань. Кожен працівник має користуватись здобутками науки, техніки та технології. Тільки тоді ми оперативно та якісно будемо виконувати всі завдання.

Назвіть 3 характеристики людей, які продовжать з Вами працювати в апараті?
Це професіоналізм в роботі, креативність та відповідальність.

На вашу думку, який ви керівник – якого бояться, до якого прислухаються тощо?
Я не берусь себе оцінювати в такому сенсі. Скажу одне, що позиціоную себе так, як цього вимагає чинне законодавство. І ставлю до себе та підлеглих такі вимоги, які є у Закону України «Про державну службу». А вже співробітники та підлеглі вам дадуть об’єктивну оцінку – керівник я авторитарного стилю, демократичного, ліберального. Для цього потрібне «зовнішнє незалежне оцінювання».

Дякуємо за розмову.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 20:35
В Україні планується створити доступний простір для люд ...
Сьогодні 19:54
Відбулася робоча нарада з питань підготовки до проведен ...
Сьогодні 19:34
«Горизонт 2020»: на кінець 2018 року українські учасник ...
Сьогодні 18:21
Петро Цигикал: «Подальше впровадження спільного контрол ...
Сьогодні 17:41
Експерти Консультативної місії ЄС в Україні з комунікац ...
Сьогодні 17:23
Sinoptik: Погода в Житомире и Житомирской области на ср ...
Сьогодні 10:15
Sinoptik: Погода в Житомире и Житомирской области на вт ...
Вчора 19:24
Косметика как бизнес: От идей – до внедрения и развития
11 листопада 17:21
Свой собственный бассейн – как возможность регулярно за ...
10 листопада 21:08
Частный дом и выбор кровельного материала для крыши
Сьогодні 11:28
У Житомирі викрито нелегальні газозаправні станції
11 листопада 22:38
На Житомирщині активізувались шахраї, які представляють ...
10 листопада 22:52
В Трускавці пограбували будівельників з Житомирщини
09 листопада 11:24
У Житомирі викрили факт корупції серед працівників прок ...
08 листопада 13:42
У Житомирі поліція перевіряє повідомлення про замінуван ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення