Голова ОДА Віталій Бунечко шукає прессекретаря. Вимоги

29.08 12:06    
Під час першої пресконференції голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко запросив до себе у команду прессекретаря, який займатиметься висвітленням діяльності керівника області.

Оголошення про пошук кандидатури на цю посаду анонсував голова ОДА вчора, 28 серпня, перед журналістами.

«Я людина на Житомирщині нова. І зараз ми створюємо патронатну службу, в якій передбачена посада прессекретаря. Як колись зробив Президент, так і я, запрошую журналістів стати прессекретарем голови ОДА. Для того, аби висвітлювати мою роботу і щоб вона була максимально публічною, а також допомагати вести сторінку у соцмережах. Тому чекаю від вас пропозицій упродовж найближчих 2 тижнів – до 10 вересня ми прийматимемо резюме. До кінця тижня (13 вересня) розглянемо кандидатури і вже наступного разу із вами привітається прессекретар голови ОДА, який координуватиме роботу зі ЗМІ», – зазначив Віталій Бунечко.

Також очільник ОДА додав, що кожного тижня в ОДА проходитимуть наради з усім керівництвом області, за результатами яких Віталій Бунечко проводитиме щотижневі брифінги.

Віталій Бунечко запевнив, що активно співпрацюватиме з громадськістю Житомирщини.

«Будемо співпрацювати з усією громадськістю, почуємо кожну громадську організацію області. Скільки вистачить сил та годин в добі – стільки будемо разом працювати», – наголосив керівник області.

Отже, якщо ви – молодий, амбітний та цілеспрямований, спробуйте свої сили у роботі в сфері комунікацій.

Прессекретар голови ОДА налагоджуватиме співпрацю з представниками засобів масової інформації області, висвітлюватиме діяльність голови ОДА.

Вимоги:
Вільне володіння українською мовою;
Досвід роботи в журналістиці, публічній сфері;
Стресостійкість;
Відповідальність;
Пунктуальність;
Вміння працювати в умовах багатозадачності;
Комунікабельність, гнучкість, висока адаптивність;
Обізнаність в різних сферах життєдіяльності Житомирської області;
Вміння розставляти завдання за пріоритетами;
Готовність працювати в інтенсивному режимі.

*Вміння та досвід професійної фото та відеозйомки, обробки матеріалу, створення презентацій будуть додатковими перевагами під час відбору кандидата.

Обов’язки:
Підготовка інформаційних матеріалів, заяв, повідомлень, анонсів для ЗМІ, інших медіазаходів, та їх розміщення на офіційному веб-сайті ОДА, соціальних мережах та у засобах масової інформації;
Комунікація з журналістами, взаємодія зі ЗМІ;
Організація та проведення брифінгів, пресконференцій, інтерв’ю та інших медіазаходів за участю голови ОДА;
Створення інформаційний, інформаційно-аналітичних, публіцистичних матеріалів.

Резюме з мотиваційним листом надсилайте на електронну пошту – obl_info@ukr.net до 10 вересня 2019 р.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 10:17
У «Раві-Руській» викрили псевдоподружжя
Сьогодні 10:16
На Черкащині попередили вбивство волонтерки та її чолов ...
Вчора 17:51
52% українських товарів експортується до ЄС
Вчора 17:39
На замовлення палили автівки військових та адмінбудівлі ...
Вчора 17:38
СБУ затримала коригувальника, який хотів навести російс ...
06 грудня 10:55
Сортамент металопрокату: повний гід для покупців
05 грудня 23:31
Хофітол: Лікувальні властивості та показання до застосу ...
05 грудня 00:56
Автобуси в Україну з Польщі: чому це зручно?
04 грудня 00:42
Освітлення для кухні: затишок та комфорт
03 грудня 17:05
Доставка квітів у Черкасах недорого
05 грудня 15:27
У Житомирі прикордонники викрили зловмисника, який за 5 ...
04 грудня 16:24
На Житомирщині викрито організовану групу, яка заволоді ...
02 грудня 12:27
На Житомирщині службовці лісового господарства вносили ...
29 листопада 18:06
На Житомирщині судитимуть організаторку «схеми для ухил ...
29 листопада 11:46
Викрито схему розкрадання лісопродукції з філії ДП «Ліс ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення