Голова ОДА Віталій Бунечко шукає прессекретаря. Вимоги
29.08 12:06
Під час першої пресконференції голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко запросив до себе у команду прессекретаря, який займатиметься висвітленням діяльності керівника області.
Оголошення про пошук кандидатури на цю посаду анонсував голова ОДА вчора, 28 серпня, перед журналістами.
«Я людина на Житомирщині нова. І зараз ми створюємо патронатну службу, в якій передбачена посада прессекретаря. Як колись зробив Президент, так і я, запрошую журналістів стати прессекретарем голови ОДА. Для того, аби висвітлювати мою роботу і щоб вона була максимально публічною, а також допомагати вести сторінку у соцмережах. Тому чекаю від вас пропозицій упродовж найближчих 2 тижнів – до 10 вересня ми прийматимемо резюме. До кінця тижня (13 вересня) розглянемо кандидатури і вже наступного разу із вами привітається прессекретар голови ОДА, який координуватиме роботу зі ЗМІ», – зазначив Віталій Бунечко.
Також очільник ОДА додав, що кожного тижня в ОДА проходитимуть наради з усім керівництвом області, за результатами яких Віталій Бунечко проводитиме щотижневі брифінги.
Віталій Бунечко запевнив, що активно співпрацюватиме з громадськістю Житомирщини.
«Будемо співпрацювати з усією громадськістю, почуємо кожну громадську організацію області. Скільки вистачить сил та годин в добі – стільки будемо разом працювати», – наголосив керівник області.
Отже, якщо ви – молодий, амбітний та цілеспрямований, спробуйте свої сили у роботі в сфері комунікацій.
Прессекретар голови ОДА налагоджуватиме співпрацю з представниками засобів масової інформації області, висвітлюватиме діяльність голови ОДА.
Вимоги: Вільне володіння українською мовою; Досвід роботи в журналістиці, публічній сфері; Стресостійкість; Відповідальність; Пунктуальність; Вміння працювати в умовах багатозадачності; Комунікабельність, гнучкість, висока адаптивність; Обізнаність в різних сферах життєдіяльності Житомирської області; Вміння розставляти завдання за пріоритетами; Готовність працювати в інтенсивному режимі. *Вміння та досвід професійної фото та відеозйомки, обробки матеріалу, створення презентацій будуть додатковими перевагами під час відбору кандидата.
Обов’язки: Підготовка інформаційних матеріалів, заяв, повідомлень, анонсів для ЗМІ, інших медіазаходів, та їх розміщення на офіційному веб-сайті ОДА, соціальних мережах та у засобах масової інформації; Комунікація з журналістами, взаємодія зі ЗМІ; Організація та проведення брифінгів, пресконференцій, інтерв’ю та інших медіазаходів за участю голови ОДА; Створення інформаційний, інформаційно-аналітичних, публіцистичних матеріалів. Резюме з мотиваційним листом надсилайте на електронну пошту – obl_info@ukr.net до 10 вересня 2019 р.
RuporZT
|